• Zandra

Naglar Sthlm?

Nån som kan tipsa om någon nagel tjej i centrala Stockholm som kan göra gele naglar snyggt? Har sett kompisar som fått skitfula naglar gjorde inför sitt bröllop och så vill inte jag se ut :) Så, fram med alla tips om BRA ställen centralt i Stockholm :)

• Svar på tråden Naglar Sthlm?
  • Jenny 03

Vill även jag veta... Sen vilka naglar man ska ha? Blir galen på alla bud!! Gele, acryl eller bio sculpture? Fattar inte heller skillnaden så häng mig inte snälla om alla är typ samma sak.. Är totalt okunnig...

• Drullen

Zandra: Om du gör naglarna på en salong o blir är nöjd ska du säga till. Du ska inte gå därifrån o va missnljd du betalar för den tjänsten o då ska det va kvalite.

Akryl förstör dina naglar, så det skulle ja inte rekommendera.
    ofta filas nageln även ner väldigt tunnt så har du en gång börjat så för att ha några naglar alls så får man fortsätta.

Bio Sculpture är en sorts gelé, kan förstå att det är omöjligt att veta vad som är bäst. Ja vet inte så mycket om andra geléer då ja provade Bio Sculpture första gången o blev jättenöjd.
    Dessutom om man bara vill göra iordning naglarna inför tex bröllop så ser naglarna likadana ut när man tar bort materialet från naglarna sen.

På deras hemsida finns en lång lista på salonger i Stockholm, bor inte där själv så ja har inte varit på nån av de salongerna.

• Zandra

Klart att jag säger till om jag blir missnöjd med naglarna!! Tänkte bara försöka minimera den risken genom att få tips på nån bra salong :)

• Drullen

Det finns ju en salong som har biosculpture utbildning i stockholm, vet inte om hon som har utbildningarna jobbar där annars, hon är jätteduktig.Malin heter hon.

• aniara

Nu har jag inte varit där än men jag har efter tips bl.a. här på BT bokat in mig hos Luisas/Fingers and Toes.
    http://www.fingersandtoes.se/
    Jag har bokat att göra gelnaglar som härdas i uv-ljus (tror det kallas Gellini).

Svar på tråden Naglar Sthlm?