• Blivande fru B

20 dagar kvar,lugnet lägger sig <3

Det har varit mycket stress,tårar,fula ord,orolig väntan,några besvikelser & lite ilska. 
    MEN nu är allt fixat & färdigt,ja frånsett att min hy blivit vansinnigt torr,men jag känner att det får väl lösa sig?!
    Jag ska gifta mig med mannen som gör kärlek värd att vänta på =) 
    Min mamma är fortfarande inte glad för vår skull,vilket jag nu inte bryr mig ett skit om Cool .
    Alla kläder,smycken,hotell,vigselprogram,barnvakt osv är klart.
    Känner att jag kan lägga mig på sofflocket (har 5 barn så det kan jag drömma om Flört ) & bara invänta den stora dagen. 

Jäkla skön känsla,när lugnet lägger sig & det som kör ihop sig inte är värre än torr hy *hahaha*
    Vad vill jag?!
    Ja jag hoppas ni är fler som går med samma känsla Hjärta . 
    Love is love,it´s worth it!!! 

• Svar på tråden 20 dagar kvar,lugnet lägger sig <3
  • eosinmimmi

Åh önskar jag var lika lugn som du!! Jag har 6 dagar kvar och de är fullplanerade! Antar att jag vill att det ska bara bli såå bra, och allt måste göras hehe...

men lite lugnande nu vore fint! ;)

• aniara

Jag har lika lång tid kvar som du, och känner nästan som du. Allt det stora är gjort. Vi ska stämma av de sista detaljerna med alla inblandade, pyssla och göra oss fina inför vår stora dag. Men det är liksom inte betungande, bara mysigt. Mysigt att vi kommit så långt att vi kan börja pilla med detaljerna.

• Blivande fru B
    eosinmimmi skrev 2012-06-10 19:40:14 följande:

Åh önskar jag var lika lugn som du!! Jag har 6 dagar kvar och de är fullplanerade! Antar att jag vill att det ska bara bli såå bra, och allt måste göras hehe...

Ta det lite chill,en stressad brud med magkatarr blir ingen bra combo ;)
    Vet inte själv var mitt lugn kom från,men idag kände jag bara att "ja ja det blir bra ändå,det blir inte bättre för att vi springer runt som galna & inte njuter av den stundande dagen"  =) 
  • ajmb

Lycka till  till er båda två och ha en underbar bröllopsdag{#emotions_dlg.flower}...glöm inte bort att njutaGlad. Allt man kan deligera...gör det.
    Har själv en hel del kvar innan den 28 juli.
    Men visst lite lugn och ro skadar aldrig Flört

Blivande fru B skrev 2012-06-10 19:26:31 följande:
    Det har varit mycket stress,tårar,fula ord,orolig väntan,några besvikelser & lite ilska. 
    MEN nu är allt fixat & färdigt,ja frånsett att min hy blivit vansinnigt torr,men jag känner att det får väl lösa sig?!
    Jag ska gifta mig med mannen som gör kärlek värd att vänta på =) 
    Min mamma är fortfarande inte glad för vår skull,vilket jag nu inte bryr mig ett skit om Cool .
    Alla kläder,smycken,hotell,vigselprogram,barnvakt osv är klart.
    Känner att jag kan lägga mig på sofflocket (har 5 barn så det kan jag drömma om Flört ) & bara invänta den stora dagen. 

Jäkla skön känsla,när lugnet lägger sig & det som kör ihop sig inte är värre än torr hy *hahaha*
    Vad vill jag?!
    Ja jag hoppas ni är fler som går med samma känsla Hjärta . 
    Love is love,it´s worth it!!! 
    eosinmimmi skrev 2012-06-10 19:40:14 följande:

• Blivande fru B
    aniara skrev 2012-06-10 19:44:00 följande:
    Jag har lika lång tid kvar som du, och känner nästan som du. Allt det stora är gjort. Vi ska stämma av de sista detaljerna med alla inblandade, pyssla och göra oss fina inför vår stora dag. Men det är liksom inte betungande, bara mysigt. Mysigt att vi kommit så långt att vi kan börja pilla med detaljerna.
    Ja visst är det härligt när allt det stora är gjort & det bara är pysslet kvar. Det är så skönt att man kan andas ut & bara njuta av frisör besök/fixa naglar & annat som gör att man känner sig lite bortskämmd ;)
  • sofiasmamma

Härligt!

Här har vi varit ganska lugna hela tiden men det är nog dels för att vi är på restaurang, dels att vi klarade av flera stora bitar väldigt tidigt och dels att vi båda gärna skjuter på de mindre sakerna till sista minuten... :)

Apropå torr hud: mitt bästa tips är att ta 2 kapslar Omega3 varje dag!! Min hy har nog aldrig mått så bra tidigare (peppar peppar).

• georgialee

Åh det är samma för oss, 20 dagar kvar idag:) Och bara smådetaljer kvar:) Känns underbart i magen:)

• FelizLane

Jag var också sådär lugn när det var 20 dagar kvar, men NU med snart 5 dagar kvar.... Inte lika lugn.. Eller jo inför giftemålet... Men logistiken med alla grejer som ska till festplatsen osv.. :)

Men det kommer bli toppen!!! Längtar verkligen efter dagen och dagen efter den stora dagen ;D

• rowan

Ja vi har också bara 20 dagar kvar :) Jag känner att nu är hjulen obevekligen i rullning, jag känner mig lugn för nu kan jag inte ändra så mycket utan bara följa med i allt som sker...

Min m2b åkte till sitt hemland igår (där vigseln ska ske) och jag följer efter om 9 dagar. En del gäster har redan påbörjat sina resor!

Det har redan börjat... Nu ska vi bara njuta.

Svar på tråden 20 dagar kvar,lugnet lägger sig <3