• Tokig

Rösta! Vilka skor ska jag välja?

Den förhoppningsvis sista skotråd jag någonsin behöver starta! :)

Har ju letat som en tokig efter ett par vackert gyllengula skor. Nu har jag äntligen hittat ett ställe som färgar i den fäg jag vill. Men vilka ska jag välja?

Kan tyvärr inte ladda upp bilder här så det kommer i separata inlägg.

Jag kommer ha en hellång spetsklänning, lite romantisk/vintage.

Jag är tacksam för all feedback.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-17 20:03
    Bröllopet kommer att ske i oktober och utomhus!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rösta! Vilka skor ska jag välja?
  • Chicita

Jag är inget fan av öppna sidor på skorna, jag får alltid in massa skit (gräs och grus och annat) där och jag får plocka av mig skorna och krångla.
    Jag tycker även draperingen på dom första ser lite sned ut, tror det är spännets modell som gör det.
    Treorna såg ut att ha en stabil klack (inte lika spetsig som tvåans) och spännet och modellen på dom skulle nog vara vackert mot en vintageinspirerad spetsklänning Glad

• Tokig
    Chicita skrev 2012-06-08 15:42:29 följande:
    Jag är inget fan av öppna sidor på skorna, jag får alltid in massa skit (gräs och grus och annat) där och jag får plocka av mig skorna och krångla.
    Jag tycker även draperingen på dom första ser lite sned ut, tror det är spännets modell som gör det.
    Treorna såg ut att ha en stabil klack (inte lika spetsig som tvåans) och spännet och modellen på dom skulle nog vara vackert mot en vintageinspirerad spetsklänning Glad
    Tack, har inte ens tänkt på gräs och grusproblematiken (mer än att jag inte vill ha öppna tår!).
  • MrsSilfverblad2b

Yey! Äntligen! Vad roligt!

Jag gillar nr 2 bäst. Personligen brukar jag inte få gräs och grusproblematiken när jag har skor med klack. I alla fall inte så mycket att jag anser det som ett problem.

Gillar du alla lika mycket eller har du några du föredrar?

12-05-12
  • Tokig

Jag hade väldigt svårt att välja mellan ettan och trean... men sen när jag letade igenom siten en gång tll hittade jag tvåan av en slump och nu gillar jag dom bäst.. tror jag. Jag tycker de känns lite gammeldags på något sätt och det gillar jag. Men jag är som sagt väldigt velig.

Min klänning är uppsydd efter 2,5 inch klackar så jag är låst vid den höjden.

Frågade min tärna och hon röstade på 2 eller tre. Frågade brudnäbb (och hennes mamma) och de röstade på ettan...

SVÅRT!!!

• Pyttsan

Jag röstade på 3, men tycker att spännet och tån är vackrast på 2an. Nånting blir snipigt och snett på nr 1. 

Men skulle du inte ha ett par utan klack? Färga dem i den där härligt saffransgula du, så köper jag kanske dem av dig om de inte passar! Flört

• Tokig
    Pyttsan skrev 2012-06-15 13:21:27 följande:
    Jag röstade på 3, men tycker att spännet och tån är vackrast på 2an. Nånting blir snipigt och snett på nr 1. 

Men skulle du inte ha ett par utan klack? Färga dem i den där härligt saffransgula du, så köper jag kanske dem av dig om de inte passar! Flört
    Jag tänkte ha ett par stand-by utan klack. Tänkte om fötterna ömmar så kan jag passa på att byta skor närjag ändå byter klänning.

Jag har ett par röda, de andra gula, snart de där med t-rem och sen dessa. Nu kan få köpa minst tre av dom snart! :)
  • sandraochdaniel

jag tyckte 2:an var fantastiskt fina!

• ume2012

Nr 2 är min favorit men alla är fina =)

• 2000

So 2 tyckte jag personligen bäst om! Kram

• caruba

3an tycker jag bäst om till klänningen. =0)

• Tokig
    caruba skrev 2012-06-17 19:15:07 följande:
    3an tycker jag bäst om till klänningen. =0)
    Ja, jag är också inne på det. Tycker 2an är jättefina men det kan bli lite mycket kanske. Tycker 3an är enkel men med det lilla extra. Färgen kommer ju göra sitt också.
  • Pluppe

Jag röstade på nr1 :) Nummer två skulle jag inte välja personligen då jag inte tycker om "spetsig" tå, utan vill ha rundad tå! Nr 3 är fin också, men jag kan nog känna att det beror lite på väder och vind, är det 30 grader varmt så kan en hel sko bli en svimmingpool ;)

Svar på tråden Rösta! Vilka skor ska jag välja?