• minttus

Jag ska gifta mig nu på lördag 9/6!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-06 16:54
    Jag tryckte lite för fort hannn inte ens skriva nåt :)
    Jag gifter mig nu på lördag och jag försöker komma på om det är nåt jag har glömt men jag vet inte vad det kan vara? Hela familjens kläder, smycken och accessoarer är klara. Korgen med såpbubblorna är klart. Vi ska till slottet antingen imorgon eller fredag och lämna festprogrammen och bordsplaceringsskylten. Kan ni komma på nåt som jag missar?

• Svar på tråden Jag ska gifta mig nu på lördag 9/6!
  • 8september2012

Dubbelkollat maten? Boende för gästerna? er bröllopsnatt? glöm inte ringen! lite mellanmål till familjen att mumsa på innan kyrkan. Checka av med frisör,florist,toastmaster att allt klaffar.
    Och du,SOV så mkt du kan nu innan

• Want to

Kläder till dagen efter? Så ni slipper bröllopskläderna.
    Transporter? till/från kyrkan, festen, övernattningen.

• minttus

Jag har dubbelkollat allt känns det som. Bilen , maten , dryck, hotellet för övernattningen, fotografen, solisten och kantorn. Toastmaster kom över idag och vi gick igenom allt med han. Imorgon ska jag fixa naglarna och packa övernattningskläder för jag och min dotter ska sova över hos min syrra natten innan bröllopet. Min syster som är den ena tärnan och min dotter som är 10 år , vi ska till frisören redan kl 8 på bröllopsdagen så vi tänkte ha en mysig tjejkväll hemma hos henne innan bröllopet och sen åker vi tillsammans till frisören på morgonen. jag måste även packa en väska för bröllopsnatten och en väska till min mamma som ska ta hand om våra 3 barn. Det känns både pirrigt och samtidigt så vill jag bara att tiden ska gå fort , jag kan nästan se mig sittandes i frisörsalongen och bli fin. Nu längtar jag verkligen till lördagen!!

• sabz

Jag ska också gifta mig på lördag :D
    Tror jag har allt under kontroll, förutom vädret, men det får gå som det går ;D
    Wawawiwa!

• 8september2012

Hoppas ni får det precis sådär underbart ni önskar på lördag!
    Njuuuuuuut! *lycka till*

Svar på tråden Jag ska gifta mig nu på lördag 9/6!