Hej! Kul att åka till ullared! vill jag med göra snart ;)
Som Hame sa så har de inget fast sortiment utan det kan variera väldigt mellan gångerna. Men man har ofta tur och hittar nåt bra i alla fall! Ljus har de oftast men färger på ljusen kan nog variera väldigt. Går det bra med vita ljus så har Ikea blockljus till bra priser, de har ju även färgade ibland. Och på Ikea finns det ljusfat i glas för 5kr/st så skyddar man borden med!
Nu mer finns det en restaurang/fik en vånging upp och det är väldigt bra! Innan fanns bara de små fika torgen (som oxå kan vara sköna att ta en liten paus på) men nu kan man komma ifrån allt och äta gott(eller inget super fantastiskt men helt ok) till bra pris utan att behöva gå ut ur affären, det underlättar.
Är du ute efter dekorationer så kan du kolla in Lantmännen och Panduro som ligger i byggnader runt om. Panduro har oftast bara sånt som de inte blir av med (jag får den kännslan i alla fall) Men lantmännen har väldigt mycket som man inte tror de ska ha. Mycket pysselgrejer, fina papper, stämplar/stämpeldynor m.m. de har även mycket ljuslyktor till vettiga priser och annat i inredningsväg. så det är nog mitt hetaste tips!