1,5 vecka kvar, vad ska jag göra?!
Ja, jag vet inte vad jag har kvar. Känns som om det är lugnet före stormen. Kan ni hjälpa mig att brainstorma på vad som kanske ska göras som jag glömt? Tips på annat?!
Ja, jag vet inte vad jag har kvar. Känns som om det är lugnet före stormen. Kan ni hjälpa mig att brainstorma på vad som kanske ska göras som jag glömt? Tips på annat?!
Är du klar med allt??! Jag har också 1,5 vecka kvar!! Lite småpanik faktiskt! Tur jag har semester nästa vecka!!! Sitter just nu med vigselprog till kyrkan!
Har också semester nästa vecka... Börjar nääästan kännas lite onödigt. Men som sagt känns som lugnet före stormen. Skriver brev till kökspersonalen så de vet vad de ska göra.. Men annars... ingen aning :S
Vigselprogrammen gjorde vi klart igår....
Vi gifter oss om två dagar... Här är det också lugnt, men min far är nervös, haha!
Ta ett par dagar ledigt från bröllopsplanerandet och bara låt det sjunka in.
Dels kan du då komma på att "men just jäklar det skulle jag ju vilja göra". Men dels (och den viktigaste delen) så får du en välbehövlig vila och kan längta efter och planera dagen i lugn och ro.
Akta dig för att överplanera bara. Lämna tider för att hinna ikapp om något tar längre tid än du trott, och om du ligger rätt i schemat så kan du använda dom inplanerade pauserna för att samla dig och nerverna och bara njuta av dagen
Någon att gifta sig med och någon som viger samt papper från myndigheten är väl det viktigaste allt annat är en bonus
Jag börjar bli så nervös, jag planerar o planerar o ändå känns det som jag har mycket kvar att göra, hoppas det mesta blir klart i helgen så man hinner njuta också!