• Juli2013

    Bokning av kyrka!

    Idag har vi bokat kyrka till den 2013-07-27, och det var tydligen tur att vi var ute i god tid! lördagarna började redan fyllas upp.

    Fler som är ute i god tid??

  • Svar på tråden Bokning av kyrka!
  • Yomi

    Vi bokade lite mer än ett år i förväg (till 8e juni 2013) för att vara säkra på att få både lokalen och kyrkan vi ville ha. Känns så skönt att ha det gjort! :D

  • PiaB

    Jag ska ringa församlingen i morgon och hoppas kyrkan vi vill ha är ledig den 3/8-13. Kul att det är fler som är ute i god tid, även om det uppenbarligen inte är i alldeles för god tid.


    Jag får mest höra att jag ska lugna mig lite, det är ju långt kvar. Men så pratade jag med både en präst och en diakon jag känner och de tyckte absolut att det var hög tid att boka.


    Bokade iallafall värdshuset som vi ska ha middagen på idag. Det ligger alldeles nära kyrkan så vi vill gärna ha den också.


    Kul att kunna bocka av lite grejer i god tid


  • Juli2013

    Ja det känns så skönt att ha bokat just den kyrka och festlokal vi vill ha! Nu kan man slappna av. Jag trodde däremot att vi var typ först ute men det är tydligen fler som vill försäkra sig om rätt lokal :)


    Hur långt har ni annars kommit med planering?? Vi har endast skissat på gästlista samt tittat på en hel del klänningar ;)

  • 1700tal

    Vi bokade kyrkan och festlokalen ca ett år innan. Särskilt festlokalen var tur att vi gjorde det, annars hade vi inte fått vara där.

  • sommaren13
    Juli2013 skrev 2012-06-04 13:31:28 följande:
    Idag har vi bokat kyrka till den 2013-07-27, och det var tydligen tur att vi var ute i god tid! lördagarna började redan fyllas upp.

    Fler som är ute i god tid??
    Vi bokade kyrka och lokal för drygt 1½ mån sen, vi ska gifta oss den 24/8-2013
  • ChristineL

    Vi gifter oss 31/8 nästa år och satsar på att få det bokat nu under semestern.

Svar på tråden Bokning av kyrka!