• Redakt­ör Åsa
    Äldre 4 Jun 11:43
    2787 visningar
    6 svar
    6
    2787

    Vad tycker du om regn?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om regn?
  • Äldre 4 Jun 12:29
    #1

    gillar regn men ogillar lera på klänningen ^.^

  • Äldre 4 Jun 12:45
    #2

    Dagen när vi har festen så kvittar det, vi ska ändå vara inne. Men på bröllopsdagen får det gärna vara uppehåll.

  • Äldre 4 Jun 12:55
    #3

    Ville absolut inte ha regn på vigseln och runt den eftersom planen var att färdas i öppna båtar och sedan ha vigsel utomhus. Hade givetvis en backup-plan! 

    Regnet kom 01.00 på natten när festen skulle avrundas så det blev perfekt!

    Nu gillar jag regn och allt som gör att sommaren inte är så varm för en gravid säl i v.30!  


  • Äldre 4 Jun 22:48
    #4

    Regn är inget jag vill ha på bröllopet, om det nu är det det handlar om. 
    Annars har jag alltid gillat regn och storm. Kanske något som började när jag bodde i Australien och vi ofta hade långa perioder utan regn, så när det väl regna var alla glada Speciellt eftersom vi BARA hade regnvatten på farmen och odlade egen mat.


  • Strawb­erry
    Äldre 4 Jun 23:38
    #5

    Jag älskar regn och min absoluta favorit årstid är den regniga och ruskiga hösten MEN då är det korta stunder ute och sen sitta inne med en varm kopp te och lyssna på regnet. På vår bröllopsdag hoppades jag på att slippa regn då försommaren är så härlig att njuta av utomhus och av praktiska skäl, lättare med fotografering, brudskål och mingel ute osv. Vi hade tur och vädret var helt perfekt nu den 19 maj när vi äntligen blev man och fru. Men helt ärligt, lite regn hade inte gjort så mycket, då hade nog en extremt blåsig dag varit värre.

  • Tin
    Äldre 8 Jun 13:56
    #6

    Ett varmt sommar solregn på "rätt typ av bröllop" med en brud med kortare klänning, vackra paraplyer i temafärgerna som delas ut till gästerna, och en brud i gummistövlar matchandes brudbuketten kan bli riktigt häftigt tänker jag. Men då måste man nästan ha planerat för det från början och det är kanske inte alltid man känner för att lägga ner en del av budgeten på just paraplyer =-)

Svar på tråden Vad tycker du om regn?