• Helen8­4
    Äldre 3 Jun 21:16
    5437 visningar
    3 svar
    3
    5437

    Ställe att gifta sig på utomhus på Öland ?

    Jag skulle vilja ha tips på nån fin strand på Öland man kan gifta sig på? Även nån mysig resturant man kan gå och äta på efter. Hur går det till om vi vill gifta oss borgerligt? Vem kontaktar man då vi inte bor på Öland?

  • Svar på tråden Ställe att gifta sig på utomhus på Öland ?
  • Brudif­ramtid­en
    Äldre 3 Jun 21:54
    #1

    Lammet och grisen? Är en restaurang som ska vara populär....Stränder finns det ju gott om...Vill ni vara själva eller ska det vara folk runtomkring?

  • JuliBr­ud89
    Äldre 3 Jun 21:58
    #2

    Jag ær från øland och skulle valt norra øland.. sødra ær bara skitstrænder! På borra ær det kilometervis vit sand! Lite mer befolkat men det finns ku såklart mindre strænder också :) Och dær finns det gott om resturanger också :)

  • Äldre 21 Aug 13:49
    #3

    Hej! 
    Vi ska gifta oss på södra Öland i augusti nästa år. Har kommit en bit på planerandet. Vigselplats samt festlokal iaf mm.
    Har bott från och till på Öland i flera år och känner till Södra Öland riktigt bra, Norra så där. Är det ngt speciellt jag kan hjälpa till med så säg till. Annars får ni nog först klura ut vilken kommun ni vill gifta er i. Mörbylånga eller Borgholm, och kontakta ngn av deras vigselförättare.
    Neptuni åkrar är ju magiskt fint uppe på Norra Öland . http://www.norraoland.se/index.php?company_id=744&template=3&placid=1

Svar på tråden Ställe att gifta sig på utomhus på Öland ?