• Fia81

    Kort tacktal

    Vill på ett enkelt sätt tacka möhippe/svensexegänget, mina föräldrar som står för allt mat och festen, tärna/bestman o alla gäster för att de har gjort vår dag så fanstasktisk (vilket jag tror den blir).
    Någon som har ngt tips?

  • Svar på tråden Kort tacktal
  • Chicita

    Vi skrev i festhäftet att "Tack för att du hjälpte oss att göra denna dag till ett minne för livet. Ett extra stort tack till våra föräldrar, bröllopsföljet, toastmastrar och Maries kollegor som hjälpt oss med förberedelser och under dagen"
    Först hade vi skrivit upp namnen på alla.
    Problemet var bara att jag började bråka med ena tärnan och fick byta, några av de som skulle servera var jag inte helt 100% på att dom skulle komma. Så efter att ha gjort om mallen till festhäftena 4 ggr så tröttnade jag och nämde alla som grupper istället för med namn Tungan ute

    Om du absolut vill ställa dig upp och säga något.
    Så gör det enkelt och kortfattat.
    Typ:
    Vi vill tacka alla som kom hit i dag, ni har hjälpt oss att skapa många vackra minne och vi är väldigt tacksamma för att ni tog er tid att fira med oss.
    Ett extra stort tack vill vi ge till våra föräldrar, bröllopsföljet och toastmastrar. Och inte minst till er som ordnade varsin trevlig dag till oss innan bröllopet

Svar på tråden Kort tacktal