• dropin
    Äldre 24 May 10:25
    4282 visningar
    4 svar
    4
    4282

    Drop-in-bröllop?

    Hej allesammans!

    Jag och min sambo väntar vårat första barn och har väl kanske mest i praktiskt syfte tänkt att det vore bra att gifta sig. Vi vill inte göra en allt för stor grej av det hela, men det är klart, liiiiite romantik vill jag nog ha under dagen. :)

    Skansen ordnar ju årligt drop-in-bröllop och det låter ju jättemysigt med picnickorgar och allt. Men vi hade helst hållt oss i södra Sverige. Typ Västkusten, Skåne, Blekinge, Småland eller något sådant.

    Känner någon till fler drop-in möjligheter i sommar? Glad

    Tack så länge!

  • Svar på tråden Drop-in-bröllop?
  • Äldre 24 May 10:58
    #1

    Vet inget längre ner.
    Men jag kan ju tipsa om möjligheten till drop-in på Peace & Lovefestivalen i Borlänge för er som letar den typen av bröllop 

  • dropin
    Äldre 24 May 11:24
    #2

    Det var ju mer än jag visste iaf. Men som sagt, det är liiite för långt norrut. ;) Annars var det ett bra tips. Tack iaf! Hoppas någon annan får nytta av det här. Glad

  • Want to
    Äldre 24 May 12:11
    #3

    Lite för långt norrut med kanske men Power meet i Västerås har haft drop-in och tror dom kör det i år med.

  • dropin
    Äldre 24 May 14:10
    #4

    Undra varför det är så svårt att hitta något nedåt i landet? Men det kanske brukar ske Drop-in-böllop i samband med festivaler och liknande då? Får kanske kika på hur det se ut på t.ex. Sweden Rock eller något. Hårdrocks-bröllop kanske kan vara kul det med? Flört

Svar på tråden Drop-in-bröllop?