• vilebu­s
    Äldre 22 May 19:26
    2159 visningar
    5 svar
    5
    2159

    Idag vigde vi oss! imorgon mot italien och bröllopet...

    Idag blev vi officellt man och hustru, gifte oss borgligt i komunhuset i hemlighet med "lånade vittnen, Blev en liten men fin cermoni men endast vi och barnen. Trots det grät jag floder när vi sa jag till varandra. sen åkte vi in till stan och åt på restaurang och hade det lite trevligt. nu packas det för fullt, för i morgon bär det av till italien och själva bröllopet, Vi kommer ha ett 3dagars bröllop, där gästerna kommer ner på fredag och börjar med välkomstmiddag. sen blir "vigseln" och bröllopsfesten på lördag, på söndag blir det vingård med vinprovning och lunch, sen hemfärd! även om "bröllpet" är framför mig , är jag så otroligt lycklig just nu... Jag är gift!

  • Svar på tråden Idag vigde vi oss! imorgon mot italien och bröllopet...
  • Äldre 22 May 20:06
    #1

    GRATTIS Solig Underbart att höra att ni fick en fin dag! Många lyckönskningar till er Skål

  • vilebu­s
    Äldre 22 May 21:20
    #2

    tack tack!

  • vilebu­s
    Äldre 28 May 20:50
    #3

     


    igår kom vi hem från 5 underbara dagar i italien, allt blev helt perfekt, t.o.m vädret som inte verkade som om det skulle vara på vår sida skötte sig och gav strålande sol! Nu lägtar jag till fotografen har redigerat alla bilder! så nyfiken!

  • vilebu­s
    Äldre 28 May 20:50
    #4

  • moonli­ghtgir­l
    Äldre 28 May 21:11
    #5

    Grattis till er båda.
    Vad fina ni är allihop.  =)

Svar på tråden Idag vigde vi oss! imorgon mot italien och bröllopet...