• sirifredde

    vad skall ja ge min man i morgon gåva

    Vad ger man sin man i morgongåva?

  • Svar på tråden vad skall ja ge min man i morgon gåva
  • caruba

    jag ska ge secret box bilder. ;0) Tycker nästan lite synd om fotografen som ska få mig att se sexig ut. ;0)

  • Linn88

    Min blivande ska få ett Aagaard from soldier to soldier-armband. De är inte så dyra, jättesnygga och han har dessutom varit soldat i Afghanistan, till vilka 100:- av varje sålt armband ges. Känns kul att det har en så personlig innebörd, men det hade kankse blivit ett sånt ändå för jag tycker de är helläckra =)

  • sirifredde

    haha va kul njaa de vet ja inte om ja ska ge...


    caruba skrev 2012-05-21 19:12:12 följande:
    jag ska ge secret box bilder. ;0) Tycker nästan lite synd om fotografen som ska få mig att se sexig ut. ;0)
  • sirifredde

    låter som en mkt bra present. Min gillar ju filmer men hur sexigt är det att ge filmer i morgongåva?


    Linn88 skrev 2012-05-21 19:22:28 följande:
    Min blivande ska få ett Aagaard from soldier to soldier-armband. De är inte så dyra, jättesnygga och han har dessutom varit soldat i Afghanistan, till vilka 100:- av varje sålt armband ges. Känns kul att det har en så personlig innebörd, men det hade kankse blivit ett sånt ändå för jag tycker de är helläckra =)
  • Linn88
    sirifredde skrev 2012-05-21 20:20:08 följande:
    låter som en mkt bra present. Min gillar ju filmer men hur sexigt är det att ge filmer i morgongåva?
    Kanske inte supersexigt med bara filmer, men kan du ge dem på ett lite roligare sätt? Du kankse kan göra om fodralen med bilder på er, som passar, och kankse hitta på nya lite fyndiga namn som har med er att göra men så man ändå vet vilken film det är. Lite väl meckigt kankse iofs, men det kankse räcker att slå in de på nåt fint sätt?
  • sirifredde

    Ja nej precis. Hmmm vad ska man då hitta på... =S

Svar på tråden vad skall ja ge min man i morgon gåva