• sirifr­edde
    Äldre 18 May 08:48
    6995 visningar
    24 svar
    24
    6995

    brudbukett i vitt med bild?

    Hej ! Har sökt på nätet efter en enkel brudbulett i vitt. Ville först ha rosor sen kallor nu blir ja lite brydd vad ja vill ha. Hjälp mig är ni snälla.. Vad hade ni?


     


     

  • Svar på tråden brudbukett i vitt med bild?
  • LiHa
    Äldre 7 Jun 00:15
    #1

    Jag ska ha både rosor och kallor i min! För att få lite volym, kallorna är så smala. Också någon grön liten boll, vet inte vad de heter. Har grönt och vitt tema. Googla på deras bildsök på grön och vit brudbukett och kallor och rosor så hittar du!

  • Stike
    Äldre 7 Jun 09:11
    #2

    här finns lite inspiration på fina buketter: blomdekor.se, under bilder och sedan bröllop =)

  • jakoth­er
    Äldre 7 Jun 21:43
    #3

    Så här kommer min se ut, www.frokenfro.se/wp-content/uploads/2011/08/brud2.jpg

    först ville jag inte ha rosorna men nu kommer jag ha dem iaf i ljusljusrosa :) Dock kommer det inte vara hjärtan på tråd i min! :)


    För All Tid 2012-08-25
  • Gwenni­e
    Äldre 11 Jun 10:30
    #4

    Min plan var ett stort fång med bara storblommig brudslöja. Ville ha det enkelt, men ändå lite romantiskt. Sen kunde jag inte motstå att piffa till stjälkarna också, så jag satte dit björngräs med vita pärlor på, så lite av enkelheten kanske försvann där, men fint blev det :) Dessutom mycket billigt och enkla blommor att arrangera.



  • Viccan
    Äldre 11 Jun 10:51
    #5

    Jag var i lördags och beställde/bokade all blomarrangemang till festlokalen och buketterna till kyrkan (som sedan ska ligga på honnörsbordet, brudbuketten + 4 tärnbuketter).
    Jag hade mailat bild på denna bukett, med bara vita rosor eftersom jag vill ha en enkel bukett i vitt. Och hela blomarrangemanget i vitt i festlokalen.

  • Viccan
    Äldre 11 Jun 10:52
    #6

  • AnnL
    Äldre 11 Jun 10:53
    #7
    Gwennie skrev 2012-06-11 10:30:25 följande:
    Min plan var ett stort fång med bara storblommig brudslöja. Ville ha det enkelt, men ändå lite romantiskt. Sen kunde jag inte motstå att piffa till stjälkarna också, så jag satte dit björngräs med vita pärlor på, så lite av enkelheten kanske försvann där, men fint blev det :) Dessutom mycket billigt och enkla blommor att arrangera.



    Så FIN!! Toppenfint med pärlorna :)
  • MalinL­arsson
    Äldre 11 Jun 10:56
    #8

  • MalinL­arsson
    Äldre 11 Jun 10:58
    #9

    Inte min bukett ovan men jag har haft den som en inspirationsbild :)


     


     


     


     

  • nica83­a
    Äldre 11 Jul 17:15
    #10

    Jag är inne på en här buketten, frågade två florister idag vad det kunde tänkas gå på. Den ena tog typ 2000kr, och den andra 600kr. Gissa vilken jag tänkt välja..

Svar på tråden brudbukett i vitt med bild?