• Fjällen2010

Bra band till festen

Då det tilltänkta bandet inte kunde spela på vårt bröllop söker vi nu ett nytt.

Gära ett band med bred repotoar åt det lite spexiga hållet.

Tällberg februari ska bröllopet stå. 

• Svar på tråden Bra band till festen
  • Fjällen2010

Å skrev inlägget lite snabbt....

Vi kommer gifta oss i Tällberg i februari 2013 

• Fjällen2010

Snälla behöver verkligen hjälp med detta. Ingen som kan komma med tips?

• peter35

Jag har rekommenderat det här bandet innan, dom är jätteduktiga. Dom har en ganska bra bit att åka, men det var inget problem på min fest:)

www.annaandthecatcombo.com 

• Fjällen2010
    peter35 skrev 2012-06-13 15:51:38 följande:
    Jag har rekommenderat det här bandet innan, dom är jätteduktiga. Dom har en ganska bra bit att åka, men det var inget problem på min fest:)

www.annaandthecatcombo.com 
    Dom låter jätte intressant men frgan är ju vad det kostar då dom även måste åka en bra bit.
    Vart höll ni till och vad fick ni betala??? 
  • Chicita

Inboxa din mailadress och kanske telefonnr till mig så ska jag lämna över det till yngsta svågern och hans kompisar (från Älvdalen).
    Dom har bandet GIG (stod från början för Gung i Grenen eftersom dom bara skulle spela på lite julbord från början).
    Flera (om inte alla?) i bandet var med i Team Stefan när han var med i Körslaget med sin Älvdalskör. Så dom är musikaliska och duktiga Glad 
    Jag kan ju inte lova att dom ställer upp. Men jag kan skicka frågan till dom i alla fall Glad

• peter35

Jag tror att dom tog 10 000 plus resa, men det var inga jättesummor till resa, bäst är nog ifall du mailar dom och frågar

• Fjällen2010
    peter35 skrev 2012-06-16 19:15:53 följande:
    Jag tror att dom tog 10 000 plus resa, men det var inga jättesummor till resa, bäst är nog ifall du mailar dom och frågar
    Okej ska höra mig för. Super tack för infon!!!
  • JazzJenny

Annat grymt band: Misch masch mezzengers
    Åt klezmerhållet. Röjigt!
    Tror basisten är från Dalarna:)
    mmm.bunnel.se

• Fjällen2010
    JazzJenny skrev 2012-06-16 20:29:48 följande:
    Annat grymt band: Misch masch mezzengers
    Åt klezmerhållet. Röjigt!
    Tror basisten är från Dalarna:)
    mmm.bunnel.se
    Tack för tipset men det är inte riktigt det Jazziga vi är ute efter.
Svar på tråden Bra band till festen