• Pekkiisch4

    Stolsöverdrag och servetter

    Finns det någon som säljer vita stolsöverdrag till ett vettigt pris, eller ska man satsa på att sy egna? Jag är ute efter 40 st. Ikea har ju ganska billiga lakan, men det tar ju tid.

    Sen undrar jag vad ni satsar på för servetter? Köper vanliga eller med tryck på och fnns det något blligare alternatv än kortdesign.se?

  • Svar på tråden Stolsöverdrag och servetter
  • Pyttsan

    Vi hyr tygservetter från samma ställe som vi hyr borddukarna, tycker det är enklast, snyggast och mycket förmånligt. Glad

  • hjgs

    när gifter du dig? jag kommer sälja 40 vita stolsöverdrag och 50 vita tygservetter efter vårat bröllop 30 juni

  • åsissen

    Vi har köpt servetter på calligraphen med tryck på. Stolsöverdrag kan du hitta på Ebay ganska billigt Lycka till :)

  • vangeleyev
    hjgs skrev 2012-05-11 21:20:25 följande:
    när gifter du dig? jag kommer sälja 40 vita stolsöverdrag och 50 vita tygservetter efter vårat bröllop 30 juni
    Vad vill du ha för stolöverdragen såfall? 
  • Pekkiisch4
    hjgs skrev 2012-05-11 21:20:25 följande:
    när gifter du dig? jag kommer sälja 40 vita stolsöverdrag och 50 vita tygservetter efter vårat bröllop 30 juni
    gifter mig i december :) säljer du dem för ett bra pris är jag verkligen intresserad :)
  • vinterfrost

    Man kan vika tex ikeas knoppalakan över en stol utan att behöva sy.


    ">

Svar på tråden Stolsöverdrag och servetter