• comprometidos

letar efter festlokal, söder om stockholm där man tar med dig mat och drycka.

Hej jag letar efter fest lokal söder om Stockholm, helst nära vattnet eller med en fint trädgård. Jag har som tema Romantik. Vi vill ta med mat själva och drycka. Planerar bröllop till våren 2013

• Svar på tråden letar efter festlokal, söder om stockholm där man tar med dig mat och drycka.
  • Snabbapuckar

Vänner till mig hade den typen av upplägg på Farsta Gård för ett par år sedan: www.farstagard.se

• Jenny 03

Vi ska gifta oss på Lövhagens Gård.. Det är sååå fint där.. Egen fin loge och vid vattnet.. Är vädret bra så kommer vi gifta oss på bryggan... Vi tar med oss all mat utifrån...

• gto

Åh kolla in hällberga i Tyresö . Ligger vid vattnet. Ur fint !! Vi ska gifta oss på en brygga och ta bröllopsbilder vid en fors som ligger bredvid :) jätte trevlig kvinna som har det. Boka möte måste ses live!!! Så fint

• gto

Vi gifter oss 29 juni 2013. Kan va trångt med datum där kanske

• Liini86
    Jenny 03 skrev 2012-05-12 08:17:27 följande:
    Vi ska gifta oss på Lövhagens Gård.. Det är sååå fint där.. Egen fin loge och vid vattnet.. Är vädret bra så kommer vi gifta oss på bryggan... Vi tar med oss all mat utifrån...
    Vad kostar det att vara på Lövhagens gård?
  • Jenny 03

Det var billigt där.. Vi betalar för hela helgen med städ och disk 5000 kr.

• Liini86
    Jenny 03 skrev 2012-06-11 08:43:03 följande:
    Det var billigt där.. Vi betalar för hela helgen med städ och disk 5000 kr.
    Wow.. Det var billigt.

Vet du hur många personer man kan vara där? Finns det någon bra hemsida?
  • Jenny 03

Tror dom satte som max 60 st.. Goggla Lövhagen Nynäshamn så hittar du... Super fint... Men om du har partytält på deras JÄTTE gräsmatta så är det ju givet för massor av gäster...

Svar på tråden letar efter festlokal, söder om stockholm där man tar med dig mat och drycka.