• llinda81

hjälp, har jag missat nåt??

Jag har gjort vigselprogram, festhäften är på tryck, toakorg är fixad, bordsplaceringskorten fixade

har bokat tid för naglar o hår, beställt brudbukett o corsage o blommor att ha i vasarna i lokalen

tårtan o maten är me beställd, djn bokad, servitriser bokade

dekoration till borden är inhandlat, lite pyssel till barnen är med inhandlat

klänning till mig o brudnäbbarna är fixade o kläder till mannen, skor likaså, o smycken till mig, ringen ska vi hämta idag

MEN nu känns det som jag har glömt något viktigt...

så snälla hjälp mig nu me grejor som jag missat!!!

har lite drygt en vecka kvar nu, så har jag missat något är det på tiden att komma på de nu

• Svar på tråden hjälp, har jag missat nåt??
  • Fannyterez
    llinda81 skrev 2012-05-10 15:50:38 följande:

Jag har gjort vigselprogram, festhäften är på tryck, toakorg är fixad, bordsplaceringskorten fixade

har bokat tid för naglar o hår, beställt brudbukett o corsage o blommor att ha i vasarna i lokalen

tårtan o maten är me beställd, djn bokad, servitriser bokade

dekoration till borden är inhandlat, lite pyssel till barnen är med inhandlat

klänning till mig o brudnäbbarna är fixade o kläder till mannen, skor likaså, o smycken till mig, ringen ska vi hämta idag

MEN nu känns det som jag har glömt något viktigt...

så snälla hjälp mig nu me grejor som jag missat!!!

har lite drygt en vecka kvar nu, så har jag missat något är det på tiden att komma på de nu

Sminkning? Eller gör du det själv? 
    Ska ni ha några löften eller ska du förbereda nåt tal till din blivande?
    Skyltar till bord med nummer? (om det behövs själv ska jag inte ha det)
    Morgongåva?

annars verkar du ha full koll! :( lycka till! 
  • llinda81

smink fixar jag själv, tal har jag inte tänkt på så de får jag kanske fundera över,nrskyltar till bord behövs ej, morgongåva e me fixad

men de där me tal får jag nog fundera över

• sabz

bokat tid i kyrkan/annan plats? ;D
    Annars småsaker jag kan komma på är servetter och en bild på bordsplaceringen att hänga upp i lokalen

• aniara

Transport från kyrkan till festen? Fotograf? Hindersprövning?

• llinda81

tack jo en sån bild behövs nog me de andra e fixat

• nagu
    llinda81 skrev 2012-05-11 15:04:23 följande:
    tack jo en sån bild behövs nog me de andra e fixat
    Å du måste höra av dig sedan och berätta om din dag!
    Har du gått ner något mer?

Hoppas er dag blir underbar! 
  • llinda81
    nagu skrev 2012-05-11 16:27:53 följande:
    Å du måste höra av dig sedan och berätta om din dag!
    Har du gått ner något mer?

Hoppas er dag blir underbar!

ska jag göra sen, börjar bli lite nervös nu, är ju bara en vecka kvar idag..

jo jag har faktiskt gått ner 1,5 den senaste veckan, så klänningen satt ännu bättre igår när jag provade den,så nu är jag lugn, nu ska jag bara kämpa på den sista veckan me

tack! de hoppas jag me

• åsissen

Transport av Er och gästerna till och från vigseln och festen, eventuell övernattning? Lycka till på er stora dag!

• nagu
    llinda81 skrev 2012-05-12 07:38:44 följande:

ska jag göra sen, börjar bli lite nervös nu, är ju bara en vecka kvar idag..

jo jag har faktiskt gått ner 1,5 den senaste veckan, så klänningen satt ännu bättre igår när jag provade den,så nu är jag lugn, nu ska jag bara kämpa på den sista veckan me

tack! de hoppas jag me

Wiieee Bra jobbat!!!!

• llinda81
    åsissen skrev 2012-05-12 07:50:11 följande:
    Transport av Er och gästerna till och från vigseln och festen, eventuell övernattning? Lycka till på er stora dag!

vi har bara ca 300m mellan kyrkan o lokalen så de behövs ej, men tack för tipset

Svar på tråden hjälp, har jag missat nåt??