• johann­agbg
    Äldre 7 May 23:38
    2236 visningar
    6 svar
    6
    2236

    minnet av min svärfar.

    Ja vad ska jag säga. Kanske är helt fel att skriva här inne redan nu,men funderade på en sak. Min svärfar eller ja min "bonus" svärfar gick bort idag. Efter en tid med cancer och pina. Då kom jag och tänka på vårt kommande bröllop eller ja n år. Tänkte på att fråga misvärmor om jag får lov att bära hans kors som han alltid hade på sig på mitt bröllop. När kan man fråga sånt och tror ni hon tar illa upp? Vill hedra honom på något sätt. Har ni andra idéer så är jag jätte tacksam. Usch fy va ledsen jag är. Han älskade sitt liv och sitt barnbarn så mkt. Kan i nte fatta att han är borta.

  • Svar på tråden minnet av min svärfar.
  • drumel­z
    Äldre 8 May 06:31
    #1

    Min svärfar gick bort förra året och vi ska hedra honom genom att efter vigseln gå bort till hans grav och lägga den del av min bukett på hans grav.

  • johann­agbg
    Äldre 8 May 06:36
    #2

    Asså det hade jag ju kunnat göra,men han bodde i Arvika och jag i gbg. Men vad tror du om mitt förslag?

  • lilly7
    Äldre 8 May 08:13
    #3

    Jag tycker det låter som en jättefin idé.

  • Äldre 8 May 12:00
    #4

    Usch vad tråkigt, min morbror gick bort för drygt en vecka sedan och jag vill hedra honom på något sätt (vi bodde också långt ifrån varandra). Tycker ditt förslag låter som en bra idé.

  • Äldre 8 May 12:11
    #5

    Något att tänka på bara, om han alltid bar det kommer han kanske begravas med det. 

  • Äldre 8 May 12:12
    #6

    Annars tycker jag det är en väldigt fin tanke.

Svar på tråden minnet av min svärfar.