• eosinm­immi
    Äldre 6 May 14:13
    1976 visningar
    7 svar
    7
    1976

    Presenttips till medhjälpare!

    Hej!


     


    Jag behöver lite tips på presenter man kan ge till folk som hjälpt till på festen etc.

  • Svar på tråden Presenttips till medhjälpare!
  • Äldre 6 May 14:28
    #1

    Ja.. det undrar jag med. :)


     

  • Dazzle
    Äldre 6 May 14:40
    #2

    Vi funderar på sådana där smartboxar till dem som är par/vänner så de kan hitta något kul att göra tillsammans. Man får dock försöka välja en där det finns saker att göra nära en så man inte måste åka långt. Jag fick en sådan en gång å det kändes som en börda när man började närma sig utgångsdatumet.


    De andra får nog presentkort på blomsteraffär.

  • Strawb­erry
    Äldre 6 May 14:44
    #3

    Jag har fyra tjejkompusar som hjälp till otroligt mycket (toastmaster, tärnor osv) kommer ge ett armband på dagen och sen bjuda med tjejerna på en spadag i sommar som inleds med picknick. Exakt vad vi ska göra kommer jag inte avslöja innan. :D

  • Anneli­256
    Äldre 6 May 16:32
    #4

    mina tärnor får sina tärnklänningar, sminkning och frisör samt ett halsband. Vår toastmadame får ett armband. Jag tror dock inte att dom förväntar sig att få något, men vi vill ju ge dom något :)

  • Äldre 6 May 18:05
    #5

    Jag kommer köpa klänningen till 2 av mina tärnor (de hjälper inte till inför bröllopet mer än att det ska gå in tillsammans innan vigseln). Mina 2 andra brudtärnor (den ena är även toastmadame) kommer att få varsitt armband med berlocker som symboliserar bröllopet & färgtemat Glad 
    De förväntar sig ingenting men det är en kul grej tycker jag & ett bevis på vår tacksamhet! 

  • eosinm­immi
    Äldre 7 May 08:08
    #6

    Jag har bla en kusin (18år) som kommer fota under festen, vad kan man ge honom? Svårt!

  • Äldre 7 May 10:24
    #7

    Om du vet något kusinen tycker om kan du ju ge de. Vi kommer med ge armband till mina tärnor och vars en klocka tror jag till de två som är Bestman. Sen föräldrarna och de andra som hjälper till kommer att få ett bröllopsalbum. Men jag hade försöktatt ta reda på vad kusinen gillar och gett han något sånt :)


Svar på tråden Presenttips till medhjälpare!