• Dazzle

Gästbok med fyllerifrågor?

Hej

Vi har köpt en gästbok där varje högersida är linjerad och varje vänstersida tom. Vi funderar på att typ göra rutor för att indikera att det ska sättas foton på de tomma vänstersidorna och sen att skriva fyll-i-frågor, ca sex stycken på högersidan. Typ:

Namn:

Relation till brudparet:

3 ord om dagen:

Råd till brudparet:

osv.

Skulle behöva massa fler förslag på vad man skulle kunna ha för frågor, och gärna erfarenheter från att ni har eller har tänkt ha fyll-i-gästbok, för att sedan kunna besluta hur vi ska göra.

L

• Svar på tråden Gästbok med fyllerifrågor?
  • MajaStina

Vi har ev tänkt skaffa en polaroidkamera att ha vid gästboken så alla direkt kan sätta in ett foto, roligt eller fint, man får välja själv. Har en som ska fotografera åt oss så hon kan även sköta den biten. Saker att fylla i får jag nog norpa tips här från din länk oxå tror jag!

Lycka till!!

• Juni 2012
    MajaStina skrev 2012-05-05 16:31:18 följande:

Vi har ev tänkt skaffa en polaroidkamera att ha vid gästboken så alla direkt kan sätta in ett foto, roligt eller fint, man får välja själv. Har en som ska fotografera åt oss så hon kan även sköta den biten. Saker att fylla i får jag nog norpa tips här från din länk oxå tror jag!

Lycka till!!

Kul med polaroid, värsta barndomsnostalgin Solig
  • Dazzle

Tack, väntar spänt =).

Har en "snabba gästboken" där folk får svara på 20 frågor men den e lite väl omständig för detta tillfälle. Tänker att ett par stycken saker vore trevligt.

• LiveForever

Kul idé, den kanske vi lånar.

♥ 2012-08-04 gifter vi oss ♥
  • Juni 2012
    Sara 120707 skrev 2012-05-05 17:21:53 följande:
    "fyllerifrågor" LOL!!
    Eller hur! Tungan ute Gästböcker med fyll-i-frågor är ju rätt vanliga, äger själv en sådan. Men fyllerifrågor var något nytt! Kul idé, måste jag säga!
  • Dazzle

Hehe... Ja, frågor där man fyller-i någonting är ju alltid roligt.

Hörde en bra innan idag: Vad gör brudparet om 5/10/15 år?

Svar på tråden Gästbok med fyllerifrågor?