• helhel

EN månad kvar! Hur håller ni kroppen snygg o utan plitor o annat!??

Tiden bara rusar iväg!
    Vi ska ha ett otroligt enkelt bröllop, men fast jag skulle gå ner ca 10 kg har jag ännu inte börjat...ha ha.
    Men idag kör jag igång! kan tappa 4 iaf, bättre än ngt =)
    Men hur håller ni er i form o er hud? nåt särskilt ni tänker på?? Man vill hellst inte ha en finne i ansiketet...
    Vill gärna höra!

• Svar på tråden EN månad kvar! Hur håller ni kroppen snygg o utan plitor o annat!??
  • Willow

Min plan ar att ata sa halsosamt jag bara kan, massor av gronsaker, lax och kyckling, dra ner pa potatis, pasta och ris (inte utesluta det helt, dock om du vill ga ner i vikt uteslut det sa mycket du kan och byt ut mot gronsaker t.ex broccoli, mortter, palsternacka etc sa kommer du se skillnad!) dricka massor av vatten, dra ner pa kaffe och framforallt alkoholen! Och om du ar som jag och inte kan vara utan chocklad alltfor lange, byt ut den mot mork chocklad Om du inte redan motionerar regelbundet sa ta en halvtimmes promenad varje dag, det gor ocksa stor skillnad! Hur du an gor kommer du strala vackert pa er stora dag for du och din blivande kommer vara fulla av karlek och omringade av karlek fran era nara och kara Solig

• m2012
    helhel skrev 2012-05-03 10:24:05 följande:
    Tiden bara rusar iväg!
    Vi ska ha ett otroligt enkelt bröllop, men fast jag skulle gå ner ca 10 kg har jag ännu inte börjat...ha ha.
    Men idag kör jag igång! kan tappa 4 iaf, bättre än ngt =)
    Men hur håller ni er i form o er hud? nåt särskilt ni tänker på?? Man vill hellst inte ha en finne i ansiketet...
    Vill gärna höra!
    Jag skulle också gå ner 10 kg men har inte heller börjat än. Tänker varje dag att jag hinner men nu är det ju som sagt kört med 10. Det är ju så tråkigt att äta strikt :S
    Men fyra ska jag också försöka gå ned.
    Jag tänker morgonpromenader varje dag samt gymträning/gruppass 3 gånger i veckan.
    Och självklart tänka på vad jag äter... det svåraste. 
  • Pernillaaa

Jag rekommenderar att äta oftare men mindre :)

Det har hjälpt mig tappa mina hittils 6,5kg. Iofs tränar jag på det också men det är framför allt ändrade kostvanor som spelat stor roll för mig :).

• m2012
    Pernillaaa skrev 2012-05-03 10:48:19 följande:

Jag rekommenderar att äta oftare men mindre :)

Det har hjälpt mig tappa mina hittils 6,5kg. Iofs tränar jag på det också men det är framför allt ändrade kostvanor som spelat stor roll för mig :).

På hur lång tid har du tappat 6,5 kg?
    Tänker om det finns hopp på så stora siffror på så kort tid som vi har kvar.
  • Pernillaaa

Jag började i början utav mars och har då "slavat" lite så det finns alltid hopp :).
    Det är första tiden som man tappar som mest :)

m2012 skrev 2012-05-03 10:56:11 följande:
    På hur lång tid har du tappat 6,5 kg?
    Tänker om det finns hopp på så stora siffror på så kort tid som vi har kvar.
  • sabz

Ät hälsosamt och drick MYCKET vatten.
    Jag har försökt "slava" med träningen men det ger mig bara mer ångest när jag inte hinner vilket ger mig ännu mera stress. Men som någon redan nämnt, ta dig en promenad om dagen, på lunchen till exempel.

Svar på tråden EN månad kvar! Hur håller ni kroppen snygg o utan plitor o annat!??