• W2BE

Tips till er som vill ge goodiebag!

Vi ska ha små goodiebags på vårt bröllop. Och jag funderade mycket länge på vad man skulle kunna ge som inte är för dyrt, inte för stort, som passar alla och som har kärlek i sig.

Det blev små skyddsänglar till tjejerna och kärlekstärningar till killarna. Allt gick på ca 800kr till 40 gäster.

Hoppas att våra gäster kommer att bli glada när de öppnar sina påsar :)

• Svar på tråden Tips till er som vill ge goodiebag!
  • Amor in aeternum
    W2BE skrev 2012-05-03 02:43:50 följande:
    Vi ska ha små goodiebags på vårt bröllop. Och jag funderade mycket länge på vad man skulle kunna ge som inte är för dyrt, inte för stort, som passar alla och som har kärlek i sig.

Det blev små skyddsänglar till tjejerna och kärlekstärningar till killarna. Allt gick på ca 800kr till 40 gäster.

Hoppas att våra gäster kommer att bli glada när de öppnar sina påsar :)
    Oj, 800:- för 40 gäster är dyrt för mig! Tänkte möjligtvis köpa något roligt godis.

men glada kommer nog dina gäster bli, tro mina blir det också
  • W2BE

Vi har sparat en del pengar på annat, så som lokal, brudklänning, bröllopstårta och liknande, så vi ville ge detta till våra gäster. :) Det är svårt att hitta bra prylar för en billig peng (om det inte är godis förstors)
    Har spanat massor på nätet innan jag hittade detta.

Det svåraste var ju vad männen skulle kunna tänkas vilja ha i sina påsar, men tärningarna var perfekta! :)

Svar på tråden Tips till er som vill ge goodiebag!