• TBA

Hänger kvar här trots att bröllopet kanske inte blir av...

Hej kära bröllopsplanerare!

Jag kommer att vara kvar här och lusläsa om era tips och idéer, klänningsval och annat just för att jag är kär i detta med bröllop och all planering kring dessa :))

Mitt bröllop lyser dock med sin frånvaro, alltså planeringen och allt annat som man borde göra ca 10 månader innan man gängar sig. Min m2b har sagt att han vill "landa" i förlovningen först och han kommer med idéer stup i kvarten om allt annat kostsamt förutom just bröllopet. Känns inte aktuellt i dagsläget alls. Igår sa han t ex att vi ska resa bort i augusti (fast jag inte ens har semester då) och sedan försöka få ett gemensamt barn för att han längtar extremt mycket efter det. Jag försöker hänga med i svängarna, men det känns ok ändå, huvudsaken är att det är VI och att vi ser en framtid ihop med eller utan en vigsel. Så nu har jag iaf bestämt mig för att konfrontera honom med detta och sedan inte nämna det alls, om jag inte får något vettigt svar - så får jag se hur det blir :) Hur det än blir - så blir det säkert bra! Funderar ändå på att köpa min klänning så jag har den klar iaf;)

• Svar på tråden Hänger kvar här trots att bröllopet kanske inte blir av...
  • SkövdeSophie

Hoppas du får din (er) stora dag snart ändå! Håller tummarna för dig

• brideo

Vill inte paja nåt för dig men jag skulle inte skaffa barn innan jag gift mig om det var så att min blivande svängde mycket och snabbt i olika lägen. Gift först, barn sen. Jag är inte religös alls eller särskilt bestämd i övrigt men de där svängingarna skulle jag inte acceptera. Särskilt inte om jag var, som du beskriver "kär" i bröllop. Se till att du får det du vill ha. Din sambo gör ju onekligen det...på din bekostnad...

• TBA

Fick reda på vad det var iaf och det var för att han var otrogen..

• Linda L

men herregud............ Skickar en kram till dig, från en som vet hur det känns.

• Misswert
    TBA skrev 2012-05-02 21:39:41 följande:
    Fick reda på vad det var iaf och det var för att han var otrogen..

Uchsa... Hoppas du ger honom en spark i häcken (bildligt talat). Så han inser vad han har gjort.

Stor kram till dig!

• Sirenne

Vilken praktknöl! All sympati till dig. /S

• Fru 0728

Ohh, många kramar till dig

• jennie13

åh, aj! många styrkekramar till dig!

Svar på tråden Hänger kvar här trots att bröllopet kanske inte blir av...