• Emma811

Har hittat vackra satinboleros - hjälp mig att välja!

Blev helt överlycklig över att äntligen ha hittat fina och prisvärda boleros i satin. Men nu velar jag över om jag ska ha en med kort ärm eller en med 3/4-ärm, gillar ju verkligen den längden... Känns extra bra att de finns hos Diadema, har ändå tänkt att köpa tiara därifrån, men de här har jag inte sett förut så det måste vara nyinkommet?

Jag ska ha en ärmlös klänning i vit, enkel i modellen. Har tänkt att istället lägga lite extra på smycken. Vi gifter oss i juni.

Vilken hade ni valt?

Båda finns här
    www.diadema.se/capesjalbolero-satin-c-38_45.html

• Svar på tråden Har hittat vackra satinboleros - hjälp mig att välja!
  • Melton85

3/4 tyckte jag var snyggast :)

• Fannyterez
    Emma811 skrev 2012-04-29 13:07:25 följande:
    Blev helt överlycklig över att äntligen ha hittat fina och prisvärda boleros i satin. Men nu velar jag över om jag ska ha en med kort ärm eller en med 3/4-ärm, gillar ju verkligen den längden... Känns extra bra att de finns hos Diadema, har ändå tänkt att köpa tiara därifrån, men de här har jag inte sett förut så det måste vara nyinkommet?

Jag ska ha en ärmlös klänning i vit, enkel i modellen. Har tänkt att istället lägga lite extra på smycken. Vi gifter oss i juni.

Vilken hade ni valt?

Båda finns här
    www.diadema.se/capesjalbolero-satin-c-38_45.h...

Jag tycker den sista alltså kortärmat är snyggast! SKa nog själv ha en sån fast man mamma ska sy den! Funderar dock på att ha den i annan färg än vit. 
  • Linsan

Jag tycker den första var finast 

• Leona75

Jag tycker att den kortärmade var finast, passar bra till junibröllop!

• SaJo1981

3/4 tycker jag var snyggast

• SkövdeSophie

3/4 tycker jag. Den var jättefin!

Svar på tråden Har hittat vackra satinboleros - hjälp mig att välja!