Arg, besviken, och frustrerad över Indonordic.se Långt inlägg!!
Beställde två förlovningsringar i silver 925 från Indonordic.se den 16 april.Idag löste vi ut dom på posten, till ett värde av 627kr.
Vi kommer byta ut våra nuvarande, mannen vill ha bredare, och jag ville att min vigselring ska matcha den nya.
Tillbaks till ämnet: Idag alltså kom ringarna, förväntans fulla öppnar vi försändelsen, (bestämt nytt ring byte igen runt eller på valborg).
Men då visade det sig att hans på 9mm, storlek 20 var rätt.
Min på 5mm, storlek 18. Kom i strl 20!!!

Va f-n!! Ringer dom hela dagen och min sambo tjatar och tjatar, var inte ens hemma så det blev dyra mobilsamtal.
Det har hela tiden varit en man med utländsk brytning som inte förstått varför min sambo ringde för att klaga?! suck.

Ja sen efter många om och men, sambon blev riktigt arg! Dom ville få honom att tro att han beställt fel storlek med flit? På utskrivna lappen dom skickade med, som även kom på e-majl står samma storlek alltså beställd strl 18.
Tur iallafall att sambon pratade med denna mannen, som i sin tur lovade att sända en ny ring i rätt storlek innan den nuvarande ska skickas tillbaka. Och skicka den i ett kuvert med frimärken till den vi har nu?!
Som vi sen kunde sända tillbaka den gamla med, hmm.
Vi har redan lagt ut 79kr på frakten, och ville inte lägga ut 94kr igen.
Med att köpa förfrankerad påse, + REK som kostar säkert fr, 50kr.
Är det ett seriöst företag? Att sända en ny silver ring i kuvert, i en pytte plastpåse med sen en massa frimärken och sända tillbaka den gamla med ett kuvert? Borde dom inte kunna sända en förfrankerad företags påse, och med REK på genom dom? Vill dom inte ha tillbaka sin ring? För det åker ju vi på om den hamnar på villovägar annars..
Och våga göra detta.
Nu sprack ideén om valborg,

Men efter detta köpet då ringen skulle skickas på måndag. Vill jag aldrig behöva handla där igen, vet att många råkar ut för fel ibland med olika företag. Endel har tur andra otur. Men dessa känns inte vidare seriösa och måna om sina kunder. Varför kunde inte mannen bara bett om ursäkt, sagt att det har varit mycket med kundbeställningar. Ett fel har gjorts ok! Då skickas en ny, den gamla skickas tillbaka. Men NEJ, dom ville få sambon att känna sig som en dåre! Det är ju helt oacceptabelt ju. Men vad har ni andra för erfarenheter från detta företag? Är detta bara en slump eller har det hänt fler av er?