Tips på vart man kan hitta fin gästbok?
Jag letar efter en gästbok men jag hittar inget som jag fastnar för. Vad har ni köpt era gästböcker ? Har ni några tips?
Jag letar efter en gästbok men jag hittar inget som jag fastnar för. Vad har ni köpt era gästböcker ? Har ni några tips?
Åh det här undrar jag också, hittar inte heller någon som lockar!
Samma här!
jag kan bara tipsa om etsy.com där finns hur mycket som helst www.etsy.com/category/weddings/guest_book , och lite annorlunda typer om man hellre vill ha det. Vi tänkte skippa själva boken och ha ett naket träd där gästerna sätter sitt fingeravtryck som ett löv och sen skriver sitt namn :)
Vill tipsa om denna variant till gästbok som vi själva tittat på...
Vi funderade på att trycka en egen gästbok där gästerna får svara på olika frågor, som i "Mina vänner" böckerna! Men har inte hittat något ställe där man kan trycka så får nog tänka om..
Vill tipsa om denna variant till gästbok som vi själva tittat på...
www.inreda.com/showProductsDetail.asp?meta=Br...
Jag fundera på att göra en egen med ett finare spiralblock, och sen "fixa" nått fint på utsidan? Någon som gjort det?
Jag köpte det här av CreativelyKept på Etsy..
Fast vitt där det är rött på bilden. Och bara ett singelband i ryggen, så det är inte lika klumpigt.
Jag gjorde en själv genom att använda mig av ett spiralalbum med tomma vita sidor (egentligen ett fotoalbum). Som jag sedan har dekorerat med tapet, organzaband och stämplat swirls på. Sedan tänkte jag skriva några frågor på varje sida, typ som "mina vänner-bok"