• minttus

Tips på vart man kan hitta fin gästbok?

Jag letar efter en gästbok men jag hittar inget som jag fastnar för. Vad har ni köpt era gästböcker ? Har ni några tips?

• Svar på tråden Tips på vart man kan hitta fin gästbok?
  • SaraJohanna

Åh det här undrar jag också, hittar inte heller någon som lockar!

• augustesen

Vi funderade på att trycka en egen gästbok där gästerna får svara på olika frågor, som i "Mina vänner" böckerna! Men har inte hittat något ställe där man kan trycka så får nog tänka om..

Head Over Heels skrev 2012-04-27 12:59:42 följande:

Vill tipsa om denna variant till gästbok som vi själva tittat på...

www.inreda.com/showProductsDetail.asp?meta=Br...

Den var underbar, ska visa den för Mr och se vad han tycker, superbra tips!
  • Brud 121212
    augustesen skrev 2012-04-27 17:37:11 följande:
    Vi funderade på att trycka en egen gästbok där gästerna får svara på olika frågor, som i "Mina vänner" böckerna! Men har inte hittat något ställe där man kan trycka så får nog tänka om..Den var underbar, ska visa den för Mr och se vad han tycker, superbra tips!
    Ett tips!!

På Bokia i min stad har dem en sådan bok du vill ha =)
    Kolla på Bokia om du har det i närheten
  • eosinmimmi

Jag fundera på att göra en egen med ett finare spiralblock, och sen "fixa" nått fint på utsidan? Någon som gjort det?

• Odium

Jag köpte det här av CreativelyKept på Etsy..
    Fast vitt där det är rött på bilden. Och bara ett singelband i ryggen, så det är inte lika klumpigt.

• annelie1981

Jag gjorde en själv genom att använda mig av ett spiralalbum med tomma vita sidor (egentligen ett fotoalbum). Som jag sedan har dekorerat med tapet, organzaband och stämplat swirls på. Sedan tänkte jag skriva några frågor på varje sida, typ som "mina vänner-bok"

• Odium
    annelie1981 skrev 2012-04-27 18:40:10 följande:
    Jag gjorde en själv genom att använda mig av ett spiralalbum med tomma vita sidor (egentligen ett fotoalbum). Som jag sedan har dekorerat med tapet, organzaband och stämplat swirls på. Sedan tänkte jag skriva några frågor på varje sida, typ som "mina vänner-bok"

Jättesnyggt!
Svar på tråden Tips på vart man kan hitta fin gästbok?