• ElinFa­lk85
    Äldre 23 Apr 14:45
    7073 visningar
    37 svar
    37
    7073

    Herregud 7 dagar kvar!!!!

    På valborg smäller det, får jag jag min älskade thomas till äkta man. en äkta man är han ju ändå men det heter ju äkta man ;). det är helt sjukt!!!, men jag är så lycklig så jag spricker snart... =D

    jag skulle aldrig gifta mig, och om jag mot all förmodan skulle göra det, så skulle det vara diskret borgeligt i stadshuset i en blå klänning. jag skulle aldrig byta bort mitt efternamn....och nu står jag här och ska byra bort mitt efternamn, gifta mig i kyrka i en puffig vit princessklänning..och vet ni det känns jättebra!

    jag hade gett upp hoppet om killar, vilket inte är konstigt pga mitt förslutna (3 våldtäkter, en misshandel, mobbning och ett psyopatex), så kom han tornadon thomas och blåste runt hela min tillvaro.
    han har verkligen sett till att jag har känt mig trygg hela tiden. han är en riktig svärmorsdröm. han är lugn och sansad och skulle adlrig ens kröka ett hårstrå på mig utan min tillåtelse. så fort jag blir ledsen och gråter så gråter han också. en del tycker kanske att det är omanligt, men jag är glad att han bryr sig så mycket. min postraumatiska stress är borta, mycket på grund av hjäten thomas. så många nätter som han har kramat om och tröstat när jag gråtit av mardrömmar av allt som hänt.

    men va deppigt det där lät, vi har ju kul ihop också. jag skrattar minst en gång varje dag, oftast många fler gånger än så. vi har samma värderingar vilket är viktigt för mig, vi tycker om samma saker (även om mitt intresse för att måla naglar och färga håret är mitt eget).
    när han ser mig i ögonen och säger att han älskar mig blir jag alldels knäsvag och det pirrar i hela kroppen.

    Thomas jag är så lycklig över att jag får bli din fru!!!

  • Svar på tråden Herregud 7 dagar kvar!!!!
  • Äldre 23 Apr 14:49
    #1
    ElinFalk85 skrev 2012-04-23 14:45:45 följande:
    På valborg smäller det, får jag jag min älskade thomas till äkta man. en äkta man är han ju ändå men det heter ju äkta man ;). det är helt sjukt!!!, men jag är så lycklig så jag spricker snart... =D

    jag skulle aldrig gifta mig, och om jag mot all förmodan skulle göra det, så skulle det vara diskret borgeligt i stadshuset i en blå klänning. jag skulle aldrig byta bort mitt efternamn....och nu står jag här och ska byra bort mitt efternamn, gifta mig i kyrka i en puffig vit princessklänning..och vet ni det känns jättebra!

    jag hade gett upp hoppet om killar, vilket inte är konstigt pga mitt förslutna (3 våldtäkter, en misshandel, mobbning och ett psyopatex), så kom han tornadon thomas och blåste runt hela min tillvaro.
    han har verkligen sett till att jag har känt mig trygg hela tiden. han är en riktig svärmorsdröm. han är lugn och sansad och skulle adlrig ens kröka ett hårstrå på mig utan min tillåtelse. så fort jag blir ledsen och gråter så gråter han också. en del tycker kanske att det är omanligt, men jag är glad att han bryr sig så mycket. min postraumatiska stress är borta, mycket på grund av hjäten thomas. så många nätter som han har kramat om och tröstat när jag gråtit av mardrömmar av allt som hänt.

    men va deppigt det där lät, vi har ju kul ihop också. jag skrattar minst en gång varje dag, oftast många fler gånger än så. vi har samma värderingar vilket är viktigt för mig, vi tycker om samma saker (även om mitt intresse för att måla naglar och färga håret är mitt eget).
    när han ser mig i ögonen och säger att han älskar mig blir jag alldels knäsvag och det pirrar i hela kroppen.

    Thomas jag är så lycklig över att jag får bli din fru!!!
    Låter härligt! Lycka till och hoppas ni får en underbar bröllopsdag och framtid tillsammans!!
  • ElinFa­lk85
    Äldre 23 Apr 15:09
    #2
    Fannyterez skrev 2012-04-23 14:49:34 följande:
    Låter härligt! Lycka till och hoppas ni får en underbar bröllopsdag och framtid tillsammans!!
    t.....(är lite vidskeplig ;))
  • Äldre 23 Apr 17:49
    #3

    OH VA KUL!! Shit jag fick nästan ett hel lyckorus bara av att läsa ditt inlägg Verkligen lycka till och jag hoppas få en liten uppföljning sen om hur det gick och allt där till!!


  • ElinFa­lk85
    Äldre 23 Apr 18:04
    #4
    Victoria skrev 2012-04-23 17:49:30 följande:
    OH VA KUL!! Shit jag fick nästan ett hel lyckorus bara av att läsa ditt inlägg Verkligen lycka till och jag hoppas få en liten uppföljning sen om hur det gick och allt där till!!
    ja men visst kan du få det =D. mina kompisar är lite trötta på mig för det enda jag pratar om är bröllop hihi.
    dem älskar mig och jag dom men nu blöder deras öron säger dom haha.
  • chrpe
    Äldre 23 Apr 18:17
    #5

    Åh, hoppas ni får en fin dag! Vi vill se bilder sen och höra om allt!!! Lycka till och njut av er dag!

  • Anneli­256
    Äldre 23 Apr 18:22
    #6

    Riktig solskenshistoria. Sånt som får dom som gett upp hoppet att fortsätta tro på att kärleken finns där ute någon stans.. Lycka till

  • FelizL­ane
    Äldre 23 Apr 18:34
    #7

    Berätta sen hur eran dag var! :D 

  • ElinFa­lk85
    Äldre 23 Apr 20:18
    #8

    va fina ni är!!! ja jag hade helt slutat tro på kärleken, jag hade en bra kille innan thomas, men när han gjorde slut så lixom kände jag att ni skiter jag i allt. jag och thomas träffades på en dejtingsida. han var inne på min sida, men sa ingenting och jag kikade in på hans. jaha ingen presentation men ack så vacker kille det var på kortet.
    msn byttes men blev snabbt flera timmar varje dag över telefon, som sedan blev att jag åkte hem till honom. man kan ju tycka att jag var helt sjukt i huvudet med tanke på allt som hänt mig, men det kändes direkt att det här skulle bli bra. så såg jag hans ögon...då var jag fast haha. efter att jag i en månads tid åkt hem till honom varje dag så bestämde vi oss för att jag skulle flytta in hos honom. (det var ju i mitt eget hem som den sista våldtäkten ägde rum, så jag ville inte vara där). jag hyrde ut min lägenhet i andra hand. efter 3 månader friade han...och jag gapskrattade för jag trodde inte han var allvarlig, men när jag förstod det så skrek jag JA. min mamma tyckte vi var lite sjuka i huvudet, men nu står vi är 13 månader senare och ska gifta oss.
    skam dem som ger sig!! =)

  • hanna1­984
    Äldre 24 Apr 08:07
    #9

    Vilken historia, är som hämtade ur en film och man blir helt varm i hjärta och själ att läsa ditt inlägg :)


     


    Stort grattis till er båda och önskar er alla lycka i framtiden <3


    Och givetvis att erat bröllop blir så där härligt underbart, men det är jag överygad om!


     


     

  • NilsKp­ysslin­g
    Äldre 24 Apr 09:24
    #10

    vad underbart att allt blev bra tillslut, hoppas ni får ett underbart liv tillsammans!

Svar på tråden Herregud 7 dagar kvar!!!!