• charlotte86

Bröllop i Sölvesborg

Heej.. jag känner mig helt vilse, Ni måste hjälpa mig.. jag ska gifta mig nästa sommar med den mest underbar mannen  vi bor i gbg just nu meen vi ska gifta oss i sölvesborg ..
    sölvesborgs kyrka st Nicoli och festen hålls på sölvesborgs slott.. men  jag hittar inte allt de där runt omkring.. du vet lull lullet,,,
    vet nån nåt bra band.. frisör..konditori.. hjälp mig  skriv.. var som helst i hela blekinge vi tar bilen,,,vi skulle gift oss förra året i december men jag fick en liten bebis i magen men nu e hon ute o nu är de dags men jag måste ju planera om allt då skulle de va romantiskt vinterbröllop i Göteborg o nu sommar i sölvesborg så behöver eran hjälp..

tack o puss Charlotte

• Svar på tråden Bröllop i Sölvesborg
  • Melton85

Finns en duktig frisör i Bromölla, Cillas Hårstudio (tror jag det är, var ett tag sedan, har inte klippt mig där sedan gymnasiet dvs 8år sen haha ;)) min kompis fixade bröllopsfrisyren där och hon var jättefin :) Bromölla ligger typ 1,5mil från Sölvesborg :)

• Hvidbrud

Bagaren i Sölvesborg är jätteduktig och bakar underbara tårtor. Ritz heter caféet.

• Hvidbrud

Det finns en kvinna i Sölvesborg som gör jättefina som liknar bröllopsparet. Kan ta reda på vad hon heter om du önskar?

• charlotte86

Hej igen!! Tack för era tips ska genast kolla upp detta!! Har ni nå mer roliga förslag så dela med er !! Som band? Florist? Mm

• Mimmi2012

Son band måste jag rekommendera det bandet vi kommer att ha. Dom heter Boogie Boyz och kommer från Bromölla/Sölvesborg. Dom spelade på den festen där jag M2B träffades och nu ska vi ha dom på vårt stundande bröllop i Juli :)

Vi bor i Sölvesborg och fråga bara om du undrar något mer så kan jag försöka hjälpa dig. Blommor ska jag fixa på BlomExtra i Mjällby (precis utanför S-borg) Deras bilder på vad dom har gjort var fina och till priser som inte var onödiga.

Cafeét Ritz har fina bakelser så det blir säkert jättebra.

Skicka ett mail till mig istället här inne så ska jag hjälpa till och hitta saker :)

Svar på tråden Bröllop i Sölvesborg