Snart bara 3 mån kvar! Hur långt har ni kommit i planeringen?
Nu ær det snart den 28 juli. Den stooora dagen smyger sig på!
Hur långt har ni kommit i planeringen? Vad har ni kvar? Vad har varit jobbigast?
Vi jobbar med att boka fotograf. Min kompis mamma ær duktig på att fotografera och har en bra kamera, men det ær ett problem.. Hon har superalvarlig astma. Så fort hon kænner lukt av parfym så får hon inte till att andas! Vi skulle ju vilja ha en fotograf øver middagen också.. Får se hur vi løser det!
Den "riktiga" fotografen som finns hær vi bor ær dyr och dom sæger hon inte ær så himla duktig.. Før ca 2500 får man 15-20 bilder i ett fult plastalbum. Vet inte om det ær vært det.. Får se :)
Annars ær maten bokad, lokal, kyrka, min klædsel ær færdig, gubbens kostym, hinderprøvning, transport från kyrkan, brudbukett och tærnblommor,
Återstår att skriva bordsplacering, åka till sverige och køpa øl och beileys, gøra iordning spriten, bestælla mitt løshår, køpa mer pynt till borden, møte med bageriet før snack om tårtan, och bandet vi skulle ha kunde tydligen inte, så vi ska hitta nytt, boka resa, køpa strumpband m.m. Mest småsaker :)
Om någon har en bra check-lista får ni mer æn gærna dela med er av den också!