HJÄLP - Kan inte bestämma oss för temafärger! Tacksam för tips, idéer och bilder!
Hej alla bröllopstokiga på BT!
Vi gifter oss i mitten på september 2012 och vi får låna en mysig lokal som dock behöver dekoreras lite. Det är en ombyggd stor villa med trädgård och två stora rum, ett kan användas som matsal och det andra till dansgolvet, runt huset går en jättefin altan, där vi har välkomstdrink och så.
Vi ska inte ha sk "traditionellt" bröllop med trerätters sittning utan istället är det tänkt att bli mer som ett riktigt kul party. Fri bar o mat förstås och sen dans natten lång!
Nu till det lilla problemet: Vi kan inte bestämma oss för vilka färger man ska hålla sig till när det kommer till inredningen av lokalen.
Det är ju tidig höst så löven har nog gulnat lite och så. Hösten är min favoritårstid så de färgerna är välkomna förstås. Fast behöver definitivt inte ta in hösten i lokalen bara för det... Alla idéer är välkomna =)
Ska ha klänning som inte är hellång så det blir skor i någon färg, därifrån kanske man kan ta accentfärgen...?
Jag älskar äppelgrönt och min fästman är lite inne på rött för han kanske ska ha väst som är mörkröd/svart randig.
Men rött och äppelgrönt blir ju inte så snyggt... Eller? Väldigt svårt att bestämma sig som ni ser, haha!!
Är oerhört tacksamma för tips, idéer och bilder på hur man kan bära sig åt och para ihop ett par färger till att förgylla våran stora dag!
Hälsningar,
Koloratur