• Jag han
    Äldre 13 Apr 17:55
    4889 visningar
    4 svar
    4
    4889

    Hur firade/firar ni er första bröllopsdag??

    Lite nyfiken på hur alla firar sin första bröllopsdag. Om ni firat. :) Dröjer ett tag till vår som är i augusti, men det första känns lite speciellt tycker jag. Vi har pratat om att åka på en weekend till favvostället Italien. Men behöver lite andra tankar. Har fastnat på den biten.. :)

  • Svar på tråden Hur firade/firar ni er första bröllopsdag??
  • Äldre 13 Apr 17:59
    #1

    Vår är ju också i augusti men vi jobbar sex dagar i veckan så det blir väl kanske restaurant en lördagkväll. Får väl se :) Känns inte så där superviktigt.

  • Äldre 13 Apr 18:15
    #2

    Vi tog båten till vigselstället och skålade på klockslaget. Innan det åt vi på restaurangen vi hade festen på. Samma huvudrätt. På kvällen gick vi ut och åt på den restaurang vi åt på dagen efter bröllopet! 

    Får se hur det blir på tvåårsdagen. Förhoppningsvis ligger vi på BB med vårt första knyte som är beräknat där i krokarna!  


  • Jag han
    Äldre 13 Apr 18:18
    #3

    tack för era svar! Båda låter toppen!


    Lycka till med bebisen Sörön10!

  • Äldre 27 Jan 18:29
    #4
    Sörön10 skrev 2012-04-13 18:15:36 följande:
    Vi tog båten till vigselstället och skålade på klockslaget. Innan det åt vi på restaurangen vi hade festen på. Samma huvudrätt. På kvällen gick vi ut och åt på den restaurang vi åt på dagen efter bröllopet!
    Åh vilken söt idè att åka tillbaka till bröllopstället! Mysigt! Det ska jag försöka fixa nu.
    Vi har iof lång tid kvar tills dess (18 Augusti), men det hade verkligen varit ett sött sätt att fira. Champagne vid vårt slott och kanske ta ett dopp i havet istället. Det kunde vi ju inte göra på vår bröllopsdag trots att vi gärna hade velat med tanke på att det var 34C varmt. Sen kanske middag och ett fint hotell. Åh nu längtar jag tills dess!
    Vi har precis firat 10 år tillsammans men det firades inte mer än att vi lagade en super god middag och fint vin. Vi har inte så bra ekonomi just nu så man fick göra något enklare. Så jobbigt att inte hitta ett jobb trots en lång universitetsutbildning (arkitektur).
Svar på tråden Hur firade/firar ni er första bröllopsdag??