• Fialotta82

Bra Catering i Halmstad

Hej vi ska gifta oss i slutet av sommaren i Halmstad och har tänk bjuda på buffé. Finns det någon som har bra tips på nån bra Catering som har god kall mat så som fl.filé, kyckling filé etc. med tillbehör?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Bra Catering i Halmstad
  • Pernillaaa

Vad roligt att hitta fler i Halmstad som ska gifta sig :)
    Restaurang Kalervos verkar bra tycker jag. Nu kommer jag dock inte beställa därifrån pga att vi tydligen hade kontakter i familjen med bra catering.
    Kan nog dock tro att denna kvinnan fixar mat in till Halmstad med, hon finns annars i Hyltebruk. Sök på Glada köket så hittar du Berit :).

Annars ska även Restaurang Karl och Pilkingtons catering vara bra och prisvärda :)

Fialotta82 skrev 2012-04-09 11:47:47 följande:
    Hej vi ska gifta oss i slutet av sommaren i Halmstad och har tänk bjuda på buffé. Finns det någon som har bra tips på nån bra Catering som har god kall mat så som fl.filé, kyckling filé etc. med tillbehör?

Tack på förhand!
  • Fialotta82
    Pernillaaa skrev 2012-04-09 11:51:20 följande:

Vad roligt att hitta fler i Halmstad som ska gifta sig :)
    Restaurang Kalervos verkar bra tycker jag. Nu kommer jag dock inte beställa därifrån pga att vi tydligen hade kontakter i familjen med bra catering.
    Kan nog dock tro att denna kvinnan fixar mat in till Halmstad med, hon finns annars i Hyltebruk. Sök på Glada köket så hittar du Berit :).

Annars ska även Restaurang Karl och Pilkingtons catering vara bra och prisvärda :)

Ja alltid trevligt å snacka med andra blivande brudar å se om man kan byta tankar å idéer Tittade på Pers kök men har aldrig hört talas om dem men de verkade ha mat som passade oss..sen fanns de nåt som hette Anna-Kattis delikatess..hmmm får nog spåna vidare känner ja innan vi bestämmer oss. Man vill ju gärna smaka maten innan man bestämmer sig.
  • Melton85

Två tips till (har dock inte själv hunnit undersöka dem så mycket då vi gifter oss i november) Ekebacken ( ut mot Tylösand) och Maddes Kök (hon finns i Skummeslöv/laholm).

• Fialotta82
    Melton85 skrev 2012-04-10 20:55:45 följande:
    Två tips till (har dock inte själv hunnit undersöka dem så mycket då vi gifter oss i november) Ekebacken ( ut mot Tylösand) och Maddes Kök (hon finns i Skummeslöv/laholm).
    Tack!
Svar på tråden Bra Catering i Halmstad