• Äldre 7 Apr 10:11
    5742 visningar
    8 svar
    8
    5742

    Vad ger jag som brudtärna brudparet i present?

    Jag och den andra tärnan har tänkt lägga ihop till en present. Vi vill ge något som känna speciellt eftersomvi har varit tärnor.


    Priset får ligga på runt 1000:-


    Tar tacksamt emot tips!

  • Svar på tråden Vad ger jag som brudtärna brudparet i present?
  • Äldre 7 Apr 10:32
    #1

    En spa dag kanske kan vara nåt?

  • Äldre 7 Apr 10:32
    #2

    En spa dag kanske kan vara nåt?

  • Äldre 7 Apr 10:32
    #3

    Eller en tavla

  • mimi00
    Äldre 7 Apr 11:34
    #4

    En ring till andra handen? Någon fin ring som matchar vigselringarna skuklle vara fint och personligt :) kan även gravera då :P

  • Anneli­256
    Äldre 7 Apr 12:42
    #5

    Om det ska vara till brudparet så skulle jag nog satsa på någon upplevelse.. kanske vinprovning.. eller chokladprovning finns massor upplevelser som man kan hitta


    http://www.upplevelsepresent.se/sv/category/21/For-tva


    lycka till

  • Äldre 7 Apr 13:05
    #6

    Tack för tipsen!


    Jag har inte hittat någon spadag för två personer i den priskategorin, annars hede det varit en toppenidé!


    Bruden kommer få en bok med bilder från möhippan, det jag eftersöker här är en present till båda. Därför faller ringen bort, men det var en fin tanke :)


    Jag ska kolla in upplevelserna på denna sida!!


    Tack återigen, fler tips tages tacksamt emot!

  • Äldre 7 Apr 13:56
    #7

    En kul grej är att köpa olika vinflaskar som de för instruktioner när de ska drickas ex "första grälet" "första bröllops dagen" osv. 

    Annars kan man göra en "korg" men saker som förknippas med kärlek och även kanske dom båda som par och personer. Vi köpte till vänner till mig en kartong där vi fyllde med ett vin som hade namn med kärlek, kärlekste, kärlekskaffe, en bok om kärlek, prydnadsstenar med kärleksord osv. Det var mycket uppskattat.
    Nu kände inte vi brudgummen så vi körde kärlekstema rak igenom men man kan ju fylla på som sagt med saker som förknippas med brudparet. Säg att en av dem är en utflyttad skåning så kan man köpa en skånsk ordbok eller om de båda gillar bilar köpa en liten modellbil osv. Det går även att lägga i presentkort på ex brunch som dom kan skäma bort sig själva med nån helg :)

  • Äldre 10 Apr 20:47
    #8

    tack!


    Dessa tips skulle passa bra för brudparet :) kommer nog bli något ur denna kategori.


     

Svar på tråden Vad ger jag som brudtärna brudparet i present?