• brollo­pmaj
    Äldre 3 Apr 15:06
    1342 visningar
    0 svar
    0
    1342

    Bröllopsberättelser till reportage sökes!

    Hej!

    Jag söker tre par att intervjua för bröllopsreportage i en stor tidning, där vi planerar en härlig bröllopsspecial i vår!

    Intervjuer görs på telefon, och ni bidrar genom att berätta om er stora dag, plus att vi vill publicera en eller flera bilder från denna dag. Vi vill också gärna fotografera er i er egen vanliga miljö, tex hemma, med vår egen fotograf.

    Reportaget är tänkt som glädje och inspiration för den som just nu planerar sitt eget bröllop, och för den som gillar kärlek och härliga berättelser. Ni får självklart läsa igenom intervjun innan den går i tryck, så att allt med säkerhet blir korrekt.
    Reportaget kommer att redigeras fint och med härlig bröllopskänsla, och blir förhoppningsvis ett fint minne för er att spara!

    I reportaget kommer det att finnas med fakta om hur många gäster ni bjöd, hur mycket tid (ungefär) ni lade ner på planeringen, bröllopets totala kostnad och uppdelat i vad de olika delarna (ungefär) kostade, som tex. mat, ringar, klänning, osv.

    Jag söker tre olika sorters bröllop/par:
    * Ett klassiskt kyrkbröllop, påkostat med många gäster.
    * Ett annorlunda bröllop, kanske medeltidstema med tidsenliga kläder el liknande!
    * Ett borgerligt bröllop med några få gäster, utan några stora kostnader.

    Mejla gärna mig med en liten presentation om just ert bröllop (el länk till blogg eller liknande!) så berättar jag mer!

    ida.thunberg@gmail.com

    Tack på förhand, och varma hälsningar!
    Ida.

     

Svar på tråden Bröllopsberättelser till reportage sökes!