• GuteCa­rra
    Äldre 3 Apr 12:07
    3645 visningar
    25 svar
    25
    3645

    Secret box

    Jag ramlade av en slump in på en tråd här på bt som handade om secret box.
    Blev såld direkt, de hade varit en klockren morgongåva till min m2b.
    Så nu behöver jag alla tips jag kan få. Vart skall jag vända mig?
    Någon som kan tipsa om en bra (billig) fotograf i stockholmsområdet?
    Jag mailade Brigitte Grenfeldt som tydligen "uppfunnit" själva grejen, men hon skulle ha 4500:- plus en hel hög tillägg. Lite väl saftigt för min tyvärr :(

  • Svar på tråden Secret box
  • erijo
    Äldre 5 Apr 21:07
    #1

    Kan rekommendera varmt Orasisfoto, i Stockholms området. Jätte fina bilder och läckert album blev det. De finns på www.orasisfoto.se. Några bilder finns på bloggen. Priset blev 2400.

  • Äldre 6 Apr 10:22
    #2

    Gör det själv om du kan, jag har gjort de :P Blir ju såklart mer jobb men åå så mycket billigare :)

  • Jonkne
    Äldre 6 Apr 10:39
    #3

    Jag har bokat Sofia Silva, en jätte gullig tjej som även kommer att fota vårt bröllop den 12 maj :o)

  • GuteCa­rra
    Äldre 6 Apr 11:18
    #4
    Jonkne skrev 2012-04-06 10:39:38 följande:
    Jag har bokat Sofia Silva, en jätte gullig tjej som även kommer att fota vårt bröllop den 12 maj :o)
    Vad tar hon för en secret box fotografering? Hittade ingen prislista på hennes hemsida :(
  • Jaget
    Äldre 6 Apr 12:10
    #5

    F Fokus verkar bra också! http://www.dittbrollop.se/inspiration/inspiration-boudoir/

    Väldigt stilrena och klassiska bilder.

  • Jonkne
    Äldre 7 Apr 09:39
    #6
    GuteCarra skrev 2012-04-06 11:18:12 följande:
    Vad tar hon för en secret box fotografering? Hittade ingen prislista på hennes hemsida :(
    Vet inte riktigt...det känns som att hon bakar in det lite i den totala summan för bröllopet :o)
    Landar på ca 10000:- men då är dom med oss hela dagen och även under middag och fram till tårtan...
    jag har hennes prislista på mail, men tror att det kanske bara var bröllops priser ska kolla lite senare :o) återkommer
  • Äldre 7 Apr 10:29
    #7

    Fotografen vi har bokat, fotograf Malin Norlén tar secret box bilder. Tror jag ska slå till och göra en box jag med, blivande mannen har ju redan allt och hon hade bra pris, 1800 kr för hela klabbet

  • GuteCa­rra
    Äldre 8 Apr 10:50
    #8
    weddinghelena skrev 2012-04-07 10:29:54 följande:
    Fotografen vi har bokat, fotograf Malin Norlén tar secret box bilder. Tror jag ska slå till och göra en box jag med, blivande mannen har ju redan allt och hon hade bra pris, 1800 kr för hela klabbet
    Har också kontaktat henne och lutar åt att de blir hon :)
  • Jaget
    Äldre 10 Apr 19:20
    #9

    Du som har gjort det själv, har du gjort det med en vän då eller hur gick det till? redigerade du dem själv sen också?

  • Äldre 11 Apr 10:20
    #10
    Jaget skrev 2012-04-10 19:20:22 följande:
    Du som har gjort det själv, har du gjort det med en vän då eller hur gick det till? redigerade du dem själv sen också?
    Jag gjorde der själv med en fjärrutlösare. Det blir mycket springande bakom kamerran för att se till att det såg bra ut men när man hittar rätt vinkel är det guld värt!
    Men det vore ju enklare om man hade en kunnig kompis som du sa med, slipper man springa så mycket.

    Ja, jag redigerade de också :) Men nu är ju jag lite insatt i fotografering också :P
Svar på tråden Secret box