• Busunge

    Poledancing i Malmö

    Hej!


     


    Vi sitter och planerar för en möhippa, vi tänkte testa pole-dancing och jag undrar om någon känner till något ställe de kan rekommendera?


    Tacksam för tips!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-06 13:53
    Tack för tipsen! Tar gärna emot ännu fler!
  • Svar på tråden Poledancing i Malmö
  • Kitty85

    Jag vet inget ställe i Malmö som har poledancing, men kan rekomendera LL dance studio i Kävlinge. Vi var där ett gäng i januari o hade en timmes lektion. Tror det kostade 2000 kr för en tim. Det var jätte kul och skulle gärna göra om det igen=)

  • Vensku

    Jag blev hippad förra lördagen (väldigt överraskande då vi inte gifter oss innan i slutet på Maj) och vi var på Malmö Dansakademi på Sofielundsvägen (www.dansakademi.se) och dansade Burlesque. Det var superkul och väldigt bra genomfört. De har även pole-dancing (mina vänninor hade först funderat på att boka det, men då inte alla känner varandra ändrade de planerna eftersom pole-dancing har en viktgräns). Det var flera möhippor/svensexor där under dagen och alla verkade jättenöjda och haft hur kul som helst. Så jag kan varmt rekommendera det Jag hade en fantastiskt kul Möhippa


    Enda nackdelen är att de bara har 2 st duschar, så det blev lite trångt i omklädningsrummet. Planera gärna in lite extra tid för ombyte efteråt!

Svar på tråden Poledancing i Malmö