• Zara81

    Sömmerska/skräddare i Stockholm??

    Hej!

    Jag köpte min klänning från Bröllopskällan och är supernöjd! Eftersom jag har gått ner i vikt och behöver sy in min klänning en aning undrar jag om det finns några bra skräddare/sömmerskor som inte tar flera tusen att justera. Känner ni någon bra??  Jag vet att jag kan få klänningen fixad av Bröllopskällan men är ute efter ett bättre pris!

  • Svar på tråden Sömmerska/skräddare i Stockholm??
  • Jonkne

    Vad du än gör så lämna den inte till Tonys mode....han förstörde min klänning Gråter Han skulle bara göra en lite ändring och när jag prataden med honom så var det inga problem skulle bli precis som orginalet!! Men inget blev som orginalet.

  • Zara81

    Gud vad hemskt!!

    Ligger det i Stockholm? Anmälan till konsumentverket??

  • Jonkne

    Jag det ligger i sthlm har pratat med konsumentrådgivningen....men tyvärr så kommer man inte så långt om man inte orkar bråka :o(
    Så nu vill jag bara varna andra, så att ingen råkar ut för samma sak. Har hört utav 2 till att dom aldrig skulle gå tillbaka till Tonys mode pga att dom har blivit helt överkörda :o(

  • Jonkne

    Jag ska till en ny skräddare i morgon inne i stan, hoppas hon är bra! Och hoppas hon kan "rädda" min klänning.

  • Zara81

    Säg till om hon är bra så kan jag ringa henne?

    Hoppas att det går bra!!

  • Jonkne

    Hon känndes trevlig och tror att hon kan rädda min klänning! Skrattande
    Tyvärr så var hon ganska dyr 600:-/ tim....men nu vill jag bara rädda min klänning och känndes riktigkt kunnig.

  • Jonkne

    Var och pröva de klänningen igen i går......den är räddad Solig så skönt!!
    Det finns några små saker som inte går att fixa men det är nog bara jag som ser.....super trevlig tant och kunnig på det hon gör, rekomenderar starkt.

  • John235

    Kan bara bekräfta det där om Tony Danial i Hallunda.

    En riktig skojare som gör gravt undermåliga jobb och som skrivet tidigare lovar "som originalet" tillbaka men sedan ljuger om och om igen när kläderna är förstörda.

    UNDVIK! UNDVIK! UNDVIK!

    Tonys Kemtvätt och skrädderi

    Hallunda Torg

    14568 NORSBORG

Svar på tråden Sömmerska/skräddare i Stockholm??