-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Vinterbröllop färgtema. Vitt, rött, klarblått. Hiss eller diss?
-
Alltså jag röstade för "fult" men de e nog mer för att jag inte riktigt kan se de framför mig, alltså de röda o de klarblåa... I mitt huvud blir de lite för mycket...
Ni vill inte ha vitt o silver eller guld (vanliga vinterbröllopsfärger!) o sen en av färgerna rött eller blått som accentfärg?
Jag ska googla dina färger, de e kanske riktigt snyggt!? ;) -
Nåt sånt här du tänker dig? Eller de e fel blå? -
...hum, ja, den e ju kanske mer turkos när jag tänker efter...
-
Nä nu vet jag varför jag inte riktigt gillar det! Det blir för amerikanskt för mig!
Men gillar ni det så kör på det! :) -
Hahaha fyf-n jag måste nog ändra mitt tänk!!! Det skriker ju USA bara!teddy skrev 2012-03-30 17:51:35 följande:
Nä nu vet jag varför jag inte riktigt gillar det! Det blir för amerikanskt för mig!
Men gillar ni det så kör på det! :) -
Ja det är mer turkost här, men så mycket finare än det där röd-blåa! :)teddy skrev 2012-03-30 17:46:32 följande:
Nåt sånt här du tänker dig? Eller de e fel blå? -
Vitt silver eller guld är lite trist. Jag är ganska färgstark och rött är min m2bs favoritfärg... hade helst sluppit rött helt annars! Så nu vet jag varken ut eller in!teddy skrev 2012-03-30 17:44:41 följande:Alltså jag röstade för "fult" men de e nog mer för att jag inte riktigt kan se de framför mig, alltså de röda o de klarblåa... I mitt huvud blir de lite för mycket...
Ni vill inte ha vitt o silver eller guld (vanliga vinterbröllopsfärger!) o sen en av färgerna rött eller blått som accentfärg?
Jag ska googla dina färger, de e kanske riktigt snyggt!? ;) -
Men du kan inte tänka dig de röda o turkosa då? De e ju fint!
-
Eller kör på en mix av de blåa o de röda, alltså lila! ;) Hihihi...
-
Ja det var SUPERfint, men m2b gillar inte turkost... men undrar om jag kan byta ut den mot ljusblått istället?? :)))teddy skrev 2012-03-30 18:01:58 följande:Men du kan inte tänka dig de röda o turkosa då? De e ju fint!