• lamickis

Schalins norrsken himla hjälp med lägsta pris!

Jag behöver eran hjälp!
     Någon som sitter på prisuppgifter på norrsken himla som är aktuella?
    Vill ha i rödguld...
    Det lägsta priset jag fått är 11390 kr. Tänk om man kunde hitta den för 10 000, det vore optimalt!
    så eran hjälp är guld värd!

• Svar på tråden Schalins norrsken himla hjälp med lägsta pris!
  • Mikina

Har du hittat den för 11390 så ska du vara GLAD, känns orimligt att pressa priset på den mer. 
    Jag har nämligen samma ring och flera av de stora företagen skulle ha upp emot 25000 för just den ringen!!
    det var dock vitguld men det skiljer inte mkt i pris.
    jag har tyvärr inga nya uppgifter men vad jag hört så har priset gått upp.
    här är vad de sa till oss i oktober/november i fjol för himla vitt guld:

Sundelius (guldsmed i lund) 14640
    Guldfynd 24900
    Hallbergs 21000
    Albrekts 20000
    Hedéns (göteborg) 11400.

Helt sinnerssjukt att det kan skilja så mycket på exakt samma ring. 

• MrsSilfverblad2b

vigselbutiken.se brukar ha bra priser men jag vet inte alls vad de tar för den här.

12-05-12
  • sandraochdaniel

Instämmer med Mikina, har du hittat den ringen till det priset, köp människa Köööööp!

Har fått mellan 16-22K i prisuppgifter på den.

• lamickis

oj...då kanske jag borde passa på då! har inte kunnat testa den på riktigt än, har inte hittat den i nån butik än men känns som det är ringen med stort R...
    är lite småkär i denna med: http://www.tvahjartan.se/collection.php?cat=30&id=27

liknanden himla men jag tror att mittstenen är mindre och att det är en "kant" runt sidostenarna...
    vad tror ni? eller är jag helt ute o cyklar med mina jämförelser ;)

• lamickis

(det va vigselbutiken bla. jag har fått priset på 11.000 ifrån)

• angelapa

Jag kan rekommendera JEMP guld i kungsör, jättebra service och väldigt bra priser. Det ligger lite avigt till men det kan vara värt det.

• lamickis

yes jag kollade med hedens guld och eftersom jag fick 11390 från vigselbutiken.se gav de mig samma pris :)

hmm jag har kollat så många ställen, men hedbergs vet jag inte :S undersöker det!

Svar på tråden Schalins norrsken himla hjälp med lägsta pris!