Tillverkade i Polen - Titanringar på Hallbergs Guld?
Har tittat på titanringar på Hallbergs Guld. Fick intrycket att det var Schalinsringar då de låg på "brickorna" bland de andra Schalinsringarna. Men när vi skulle få ett pris (ville ha en bredare än vad de hade i sortimentet) så skulle de maila tillverkaren i Polen, så då är det inte Schalins som gör titanringarna alltså?!
Vill ha en som funkar med min förlovningsring från Schalins, dvs lika tjock och samma form. Frågan är om titanringen funkar då, den kanske har en annan form... Minns inte ens hur den kändes när jag provade den häromdagen, har provat så många olika ringar ha ha!
Någon som köpt titanringar från Hallbergs Guld?
Funderar på om vi skulle beställa från Titanringar.com istället om det ändå inte är Schalins vi får från hallbergs... Men vill gärna prova i butik.
Titanringars är ju alla 2mm tjocka, och min förlovningsring (Schalins Attract No. 5, 6 mm bred) är 1,9 tjock tror jag så det borde väl funka? Vill ha en blank titanring, plan, lite smalare, 4-5 mm bred utan stenar.
Finns det nån som också har en ring från Titanringar ihop med en annan ring (tex Schalins)? Attans att vi inte beställde alla ringar på en gång, men det tänkte man ju inte på då Att det skulle vara så svårt att hitta en ring som funkar till förlovningsringen.