M2B = Domderande latmask...
Ja, jag vill leva med denna man i resten av mitt liv och älskar honom. Men att bröllop tar fram de sämsta sidorna hos folk kan jag skriva under. Fast vi bestämde att vi bara skulle bjuda de allra närmaste pga vår låga budget, så är hans gästlista på 50 personer och min är nere på 20. Och då fick jag "dra ner" på folk bara för att vi inte skulle sitta med en lista på 100 pers. Vissa av de han bjudit har han knappt kontakt med längre dessutom. Det känns surt då jag fått omboka och skjuta fram vår bröllopsdag pga att vi ska hinna spara till att det blir så många gäster på hans sida (han har t om bjudit in ett gammalt strul som han är lite polers med och som jag aldrig träffat). Är trött på att vara den som mailar, bokar, ringer, planerar och får ändå anpassa mig efter hans kritik, fast han inte gör något själv. Vill väl antagligen bara skriva av mig men det är f-n inte kul alla ggr när man känner att den andra parten domderar utan att göra något själv. Som dessutom står för 80% av alla gäster..