• Jeanee­ttes
    Äldre 25 Mar 21:49
    3622 visningar
    5 svar
    5
    3622

    Morgongåva tips!

    Jag skulle behöva eran hjälp har fundera länge på att skriva ett "kärleksbrev" som man ramar in och ger dagen efter bröllopet, hur ska man kunna få ner på ord hur man känner och om maan vill ha det upphängt på vägen ska man kanske inte skriva allt?


    har ni några tips på hur jag ska få det att se gammeldags ut lite vintage?


    tack för svar :)

  • Svar på tråden Morgongåva tips!
  • aurum
    Äldre 25 Mar 22:28
    #1

    Hur man får det att se lite vintage ut:
    Te! Låter inte klokt, men faktiskt. Doppa ett lite strukturerat papper i te, ta upp och låt torka.
    Det blir då gärna lite ojämnt i strukturen och färgen o ser vintage ut. Funkar även ypperligt att bränna kanterna och någon fläck här o där om man vill åt den lite råare känslan.

  • Jeanee­ttes
    Äldre 25 Mar 22:41
    #2
    aurum skrev 2012-03-25 22:28:50 följande:
    Hur man får det att se lite vintage ut:
    Te! Låter inte klokt, men faktiskt. Doppa ett lite strukturerat papper i te, ta upp och låt torka.
    Det blir då gärna lite ojämnt i strukturen och färgen o ser vintage ut. Funkar även ypperligt att bränna kanterna och någon fläck här o där om man vill åt den lite råare känslan.

     


    Det låter helt galet men ska absolut provas tack så mycket! värsta är att jag har hemsk handstil :(

  • aurum
    Äldre 25 Mar 23:09
    #3

    Det har jag med... Därför jag ska skriva ut brevet jag ger min blivande i en snygg handstil istället Drömmer

  • Äldre 2 Apr 21:04
    #4
    Jeaneettes skrev 2012-03-25 21:49:46 följande:

    Jag skulle behöva eran hjälp har fundera länge på att skriva ett "kärleksbrev" som man ramar in och ger dagen efter bröllopet, hur ska man kunna få ner på ord hur man känner och om maan vill ha det upphängt på vägen ska man kanske inte skriva allt?


    har ni några tips på hur jag ska få det att se gammeldags ut lite vintage?


    tack för svar :)


    Vilken fantastisk idé!
    Skriv varför du älskar din blivande!  Hjärta
    Brud anno 2013
  • Blivan­de fru B
    Äldre 16 Jun 12:06
    #5

    Detta har jag gjort till min M2B =)
    Skrev dock själv,det blev fantastiskt!
    Han får det morgonen efter bröllopet. Tror att han kommer bli jätte glad,han älskar personliga saker & kärleksförklaringar Hjärta . 

Svar på tråden Morgongåva tips!