• LillaE­llan
    Äldre 24 Mar 22:46
    5872 visningar
    6 svar
    6
    5872

    Nån som beställt från JEN JEN HOUSE?

    som rubriken lyder? Hittat massa fint där men med de priserna verkar det lite för bra för att vara sant :)

  • Svar på tråden Nån som beställt från JEN JEN HOUSE?
  • cc78
    Äldre 1 Apr 12:03
    #1

    Hmm ja det är frågan, jag surfa precis in där och började googla efter åsikter på sajten. Det är som du säger lite för bra för att vara sant. Men de är knutna till Paypal så det är ju bra

  • Fredri­koSofi­e
    Äldre 3 Apr 21:59
    #2

    Jag har gjort en chansning och beställt klänning för ca 2 veckor sedan, återkommer med omdömme när jag fått den!

  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 3 Apr 22:30
    #3

    Finns en tråd om dem sen innan

  • LillaE­llan
    Äldre 5 Apr 07:12
    #4

    jag chansade och fick mina grejer igår :) köpte en lång slöja ,n underkjol och en klänningsgarderob. Allt för 630 kr inkl frakt.

    underkjolen var super fin men kändes liten i strl men det ä inget som inte går att lösa.
    garderoben var jätte bra!

    LIte besviken på slöjan den är verkligen fin men det är en spets kant och den är påsydd lite fult jag har inte bestämt om jag ska ha den eller inte :) 

  • Fredri­koSofi­e
    Äldre 27 Apr 19:03
    #5

    Jag har fått min klänning nu, och den var faktiskt jätte fin. Den passade perfekt i måtten förutom att den var lite för lång. Tyget kändes inte alls billigt och den käns väldigt välgjord. Om du ska beställa klänning från dem så rekommenderar jag dock att du ber dem maila fler bilder, för då får du bilder på klänningen som den ser ut när de gör den (dessa bilder skiljde sig en hel del från bilden på hemsidan på den modellen som jag valde).


    Lycka till med ditt fortsatta klänningsletande!

  • Äldre 5 Aug 22:32
    #6
    LillaEllan skrev 2012-03-24 22:46:31 följande:

    som rubriken lyder? Hittat massa fint där men med de priserna verkar det lite för bra för att vara sant :)


    Kina har billig arbetskraft.
    Beställde min klänning from dem. Kostade 2400 kr, skräddarsyd efter mina mått. Levererades till dörren med UPS bud mindre än två veckor efter att jag lagt beställning.
    Satt perfekt, färgerna var perfekta och kan inte annat än att rekomendera dem.
Svar på tråden Nån som beställt från JEN JEN HOUSE?