Är det någon med motsatt problem?
Jag såg precis en tråd om folk som vill gå ner lite i tid för sitt bröllop och det är väldigt förståeligt. Man vill ju vara fin på sin stora dag. Men då till frågan, är det någon som har samma problem som jag?
Jag har aldrig i princip kunnat gå upp i vikt. Jag gick upp 16 kg när jag drog igång med mina p-piller för lääänge sen. Men jag var fortfarande underviktig.
Jag gick sedan upp några kg till i vikt när jag började plugga i och med allt fest och så men nu har jag slutat med preventivmedel vilket leder till att jag går ner, samt att jag inte dricker vilket bidrar ännu mer till viktnedgång samt att jag har två st hundar en på 8 månader och en på 9 veckor. Så detta leder ju till att man rör sig massor.
Så nu är det någon med tips på hur man faktiskt kan gå upp i vikt? Jag bör då även påpeka att jag äter faktiskt. Jag har ALLTID ätit jättemycket och har inga problem med något åt det håller. Jag äter fet mat, vanlig mat, godis chips ja allt men inget hjälper.
Jag är 178 cm och väger 57 kg. Och det är inte frivilligt. Jag vill gärna gå upp lite till min stora dag.