• Jag han
    Äldre 12 Mar 21:16
    2600 visningar
    11 svar
    11
    2600

    I morgon åker vi!!

    Iiihh.. Är så nervös. I morgon åker vi på vår efterlängtade bröllpsresa (gifte oss i aug)! Det bär av till Thailand i tre veckor.


    Packat o klart, men satan i gatan vad jag är nervös! Är flygrädd och allmänt stissig som jag brukar bli när jag ska iväg på "ovanligheter".


    Ville bara skriva av mig min nervositet och önska er en trevlig kväll!

  • Svar på tråden I morgon åker vi!!
  • Godis
    Äldre 12 Mar 21:18
    #1

    Åhhhh, så avis jag e. Ha det supermysigt o glöm inte bort att dricka många watermelonshakes Solig


  • Jag han
    Äldre 12 Mar 21:21
    #2
    Godis skrev 2012-03-12 21:18:51 följande:
    Åhhhh, så avis jag e. Ha det supermysigt o glöm inte bort att dricka många watermelonshakes Solig
    Tack snälla!! Men oj, det lät gott!! Tack för tipset! Skall intas snarast! ;)
  • Äldre 12 Mar 21:25
    #3

    Ha en jättebra resa Glad

  • Äldre 12 Mar 21:28
    #4

    Ni från hälsa från oss ;) vi var dit i sept/okt på bröllopsresa och saknar semester...!!!!!

  • Dolly P
    Äldre 12 Mar 21:32
    #5

    Ha en underbar resa. och njujt verkligen av watermelonshakesSkrattande Sen finns det något som dom säljer längs gatorna, det är som någon typ av pankaka med olika smaker. sååå gott. Onyttigt också. haha

    Jag hoppas vi kommer iväg dit nästa år.

  • Jag han
    Äldre 13 Mar 07:32
    #6

    Tack gulliga ni! Ni är så snälla som orkar svara på mitt tråkiga inlägg :) Kram på er alla!

  • FelizL­ane
    Äldre 13 Mar 07:37
    #7

    Ni kommer ha det heeeeeelt underbart :) Fuitshakes överhuvudtaget är suuuupergott!

  • Jag han
    Äldre 13 Mar 07:42
    #8
    FelizLane skrev 2012-03-13 07:37:59 följande:
    Ni kommer ha det heeeeeelt underbart :) Fuitshakes överhuvudtaget är suuuupergott!
    Tack snälla!! :)
  • Äldre 13 Mar 10:20
    #9

    Vi ser fram emot en rapport när ni kommer hem om hur det gick med resan och allt Solig

  • Strawb­erry
    Äldre 13 Mar 10:45
    #10
    Dolly P skrev 2012-03-12 21:32:14 följande:
    Ha en underbar resa. och njujt verkligen av watermelonshakesSkrattande Sen finns det något som dom säljer längs gatorna, det är som någon typ av pankaka med olika smaker. sååå gott. Onyttigt också. haha

    Jag hoppas vi kommer iväg dit nästa år.
    Watermelon shakes får inte missas, och inte heller mangoshakes!
    Sen när det gäler pannkakorna, de är goda OCH beroendeframkallande. Missa inte att smaka...  Rekomenderar de med choklad och banan. MUMS!! Längtar sååå tills nästa vinter då även jag ska iväg tre veckor till Thailand.. =)

    Ha en underbar resa!!
  • Joli84
    Äldre 13 Mar 11:19
    #11

    Trevlig resa!! Njuut  Cool

Svar på tråden I morgon åker vi!!