• Shamose

Mysiga festlokaler i Göteborg?

Hej alla!

Jag och min fästman planerar ett bröllop i oktober/november i Göteborg. Vi är ute efter ett lagom stort bröllop på max 150 personer. Vi vill hellre satsa på att få vara i en mysig lokal, där naturen utanför är vacker än att ha en tråkig och stor lokal för 500 pers. Har ni tips på några lokaler? Också gärna en sådan lokal som har alkohol tillstånd så man kan bjuda gärsterna  med vin och annat.

Tack på förhand!

Shams 

• Svar på tråden Mysiga festlokaler i Göteborg?
  • ECO wedding

www.grandmarstrand.se är det första jag kom att tänka på, stället är dock väldigt dyrt men miljön och inredningen är nästan oslagbar. Men lokalen rymmer bara 100 personer

www.skargardsbrollop.se erbjuder också bröllop i fantastiskt miljö för upp till 125 gäster

www.ruckmans.se tror jag kan tillfredsställa era krav.

www.radasateri.se eller www.storaholmsateri.se kan också vara värda att titta in på.

• Shamose

Tack så jättemycket ECO wedding. vi ska studera alla dessa lokaler !

• Shamose

Åh va kul! Grattis i förskott :)...det ser jättevackert ut!

• Shamose

Tack alla!

Jag har kollat igenom dessa sidor...Vackra ställen, men de flesta kräver att de fixar allt. Vi tänkte mer på lokaler som erbjuder dekorationer (och kanske mat?), men att vi köper in alkoholen som de får servera. Och att vi även fixar musik...band/dj på egen hand.

Är fortfarande på jakt, säg till om ni kommer på flera lokaler. Vi är jättetacksamma för era svar !

Shams

• ECO wedding
    Shamose skrev 2012-03-14 19:07:36 följande:
    Tack alla!

Jag har kollat igenom dessa sidor...Vackra ställen, men de flesta kräver att de fixar allt. Vi tänkte mer på lokaler som erbjuder dekorationer (och kanske mat?), men att vi köper in alkoholen som de får servera. Och att vi även fixar musik...band/dj på egen hand.

Är fortfarande på jakt, säg till om ni kommer på flera lokaler. Vi är jättetacksamma för era svar !

Shams
    Då tror jag du söker villa vanahem. Prata med mig om du gillar det så KANSKE jag kan fixa 10000 i rabatt.
  • say yes

Eco wedding: vad är det? Jag är också intresserad av ngt liknande som Shamose beskrev!

Svar på tråden Mysiga festlokaler i Göteborg?