• EmelieKarlsson

Hårbilder?

Då vi inte har någon budget alls för mitt hår, utöver 200kr till acessoarer, så vill jag ni ha hjälp med ideér om hur min tärna ska göra mitt hår. Har ungefär axellångt hår och vill ha något enkelt, möjligtvis överhår uppsatt och underhår lockat eller hela håret lockat. Stirrat mig blind på googles bilder men hittar inget!!!! Så någon som har något bra förslag/bild att delge? :)

• Svar på tråden Hårbilder?
  • Amelia

den här är fin tycker jag

• ECO wedding

Halvuppsatt lockigt hår tycker jag är väldigt vackert och dessutom enkelt. Vill man ha lite mer glamm till det kanske man kan använde ett strassspänne för att sätta upp håret. Det finns även små blommor och pärlor som går att fästa i håret som inte kostar allt för mycket. Tradera brukar vara en bra känna för sådant.

• Sara 120707

Lägger upp en bild på min provuppsättning som jag gjort själv, har inte heller direkt någon budget så jag köpte billigt löshår på ebay och gjorde en ganska enkel uppsättning med hårnålar och lockar. Mitt eget hår är inte så långt, bara strax förbi axlarna.

• Jeaneettes

Denna frisyr ska jag ha!
  • weddinghelena
    Jeaneettes skrev 2012-03-13 11:18:54 följande:

Denna frisyr ska jag ha!
    Otroligt vacker, den här bilden måste jag spara om jag får
  • Jeaneettes
    weddinghelena skrev 2012-03-13 11:27:52 följande:
    Otroligt vacker, den här bilden måste jag spara om jag får

absolut kul att fler gillar den! :)

• EmelieKarlsson

Tog en vännina till hjälp och vi lekte fram denna frisyr, när vi skulle ta och pröva den igen kommer ingen av oss ihåg hur vi gjorde...någon som har förslag på hur man ska göra för att få denna frisyr? :)

• pulmonate

Jag gillar lite löst uppsatta frisyrer. Det ska inte se alltför stramt ut.
    Jag har dock väldigt rakt hår så frågan är om de kan få det att se ut så här, och hålla. Förmodligen blir det inte riktigt lika täta locka, men det blir nog lockar av det ändå. Hon i andra bilden vet jag har hår som mitt i vanliga fall, så det finns hopp! (dock kanske inte hennes hårstylist-budget..haha). 

Fler här på min blog. 
     http://pulmonate.blogspot.com/2011/10/wedding-inspiration-hair.html
  • pulmonate

Oj, förlåt TS, jag läst inte ditt inlägg ordentligt, utan bara delade med mig på bilder jag själv gillar..oops! 

Med rätt accessoarer kan man göra all skillnad. 

Svar på tråden Hårbilder?