• Amwi

High Neck / Hög Hals på brudklänning ?

Finns det någon här som har tips på svenska sidor där de har klänningar med sk. "Hög Hals". Något liknande klänningen på den här länken (-klick-).

Vill ha en sådan hals men fortfarande lite vidd nedtill - inte mermaid-stuket alltså (passar inte min kropp).

Så har ni tips på sidor från Sverige - bomba mig!
    Jag är helt grön på det här och lyckats inte hitta rätt bland klänningsdjungelns alla sidor.

• Svar på tråden High Neck / Hög Hals på brudklänning ?
  • ECO wedding

Känner tyvärr inte till några sidor som erbjuder sådana klänningar. Men det finns företag i Sverige som syr upp klänningar efter ens egna önskemål. Ett exempel på dessa är www.matildasfest.se Du kan alltid höra av dig till dem och få en offert.

• BlomAnna

Jag ska ha en klänning med liknande "krage" men jag beställer från Kina

• Amwi

Tack för tipset. Ska kolla den sidan.

Annars har jag en stor del av dagen googlat klänningar och har hittat en del sidor från USA - men riktigt fina priser faktiskt. Frågan är bara om det är möjligt att få de skickade till Sverige ... ? Blir till att maila och höra mig för tror jag.

• Pebbles

Hittade två Las Sposa-klänningar med high neck på Stockholms brud och fest hemsidan, butiken ligger på horngatan. Ring och hör med de butiker du ska till om de har sådan modell du vill ha, om du inte bara vill spontan gå och prova. Glad

Loves it!
Svar på tråden High Neck / Hög Hals på brudklänning ?