• knyttan

    Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)

    Jag ska välja skor till min klänning och har fått svår beslutsångest... Det finns för många fina! Hjälp mig välja! Min klänning är enkel, tea-length, lite 50-tals stuk. Jag har redan köpt en väska, den ser ut så här:



    Till klänningen ska jag också ha en birdcage och pärlsmycken. Våra temafärger är gammeldags rosa, ivory och choklad...

    Alternativ 1.


    alternativ 2:


    alternativ 3:


    Smakråd och åsikter mkt välkomna!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-10 20:08
    *strassrosett och strasspänne ska det vara :)*
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)
  • LitenSandra

    Jag röstade på alternativ 1 då färgen på skorna matchar väskan riktigt fint! Snygga skor!

  • sofiasmamma

    Tycker ettorna var läckra och tror de kommer passa bra!


    Var har du fått tag på väskan, skulle gärna härmas där!

  • nica83a

    gå in på brandos.se och sök på "brudskor", många jättefina brudskor på deras sida. Jag beställde fyra par och bestämde mig sedan för ett av dem, det var fri frakt, även på returen! och snabbt gick det :)

  • Willow

    Jag ar inte sa fortjust i vita skor - foredrar lite farg att bryta av med. Jag gillar nr.3 dem ser ut att vara fran Etsy - i sa fall skulle jag valja dem fast i samma farg som dem rosa om det gar Annars skulle jag ga pa dem rosa. 

  • knyttan

    Hej och tack för era åsikter! Har inga bilder på den färdiga klänningen än då den håller på att tillverkas i kina, men jag har utgått från denna: www.kikstockholm.com/brud71.html fast ärmlös med sweet-heart linning.
    Väskan är från Etsy: www.etsy.com/listing/85402562/wedding-purse-timeless-romantic-bride


    nica83a skrev 2012-03-07 20:15:06 följande:
    gå in på brandos.se och sök på "brudskor", många jättefina brudskor på deras sida. Jag beställde fyra par och bestämde mig sedan för ett av dem, det var fri frakt, även på returen! och snabbt gick det :)
    haha, jo jag vet, problemet är att jag inte behöver mer att välja på! Solig
Svar på tråden Hjälp mig välja skor!! (beslutsångest)